آفتاب
رسایی در تذکر شفاهی:

در صف نانوایی اقلیت ناراحت را ببینید

در صف نانوایی اقلیت ناراحت را ببینید

نماینده مردم تهران گفت: آقای رئیس جمهور به صف نانوایی ها برود تا ببیند اقلیت ناراحت چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو، گفت: روز 16 آذر را تبریک می‌گویم اما متاسفانه امروز هم مثل سال گذشته مراسم به دلیل تنگ نظری بدون حضور تشکل‌های دانشجویی برگزار شد و فرصتی برای بیان نقطه نظرهای دانشجویان وجود نداشت.

وی افزود: آقای روحانی فقط خودشان صحبت کرده و اتفاقا باز هم به مجلس حمله کردند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مدتی قبل همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها هم چنین اتفاقی رخ داد که به تشکل های دانشجویی اجازه صحبت و بیان دیدگاههای خود را ندادند که آقای روحانی ضمن ابراز تاسف عنوان کرد من برای شنیدن به اینجا آمده ام؛ اگر برای شنیدن صحبت ها آمده اید پس چرا این تاسف خود را امروز جبران نکردید؟

رسایی گفت: آقای روحانی اگر قرار است روز دانشجو برای کارمندان دانشگاه صحبت کند چرا روز دانشجو به دانشگاه می رود؟ بهتر است روز کارمند به دانشگاه برود.

این نماینده مجلس افزود: دولت در پیام اعتدال خود گفته بود بگذارید افراد حرفشان را بزنند، این در حالی است که امروز سخنرانی همسر شهید علیمحمدی، آقای شریعتمداری و تعدادی از نمایندگان از جمله خود بنده در قم لغو شده است.

وی اظهار داشت: آقای روحانی در دانشگاه عنوان کردند اقلیتی هستند که خوشحال نیستند، من به آقای روحانی توصیه می کنم که به صف نانوایی‌ها بروید تا ببینید اقلیت ناراحت چه کسانی هستند.

رسایی ادامه داد: یکی از آقایانی که در رسانه های دولتی به عنوان مشاور رئیس جمهور معرفی می شود 20شاخصه برای جامعه زنده معرفی می کند، از نظر او جامعه ای زنده است که دانمارک به شهروندان آن ویزا بدهد! از خود باختگی تا چه اندازه، این اعتدال نیست. این کاریکاتور اعتدال و دروغ است.

کد N617060

وبگردی