آفتاب

آرن داوودی: هنوز آماده نیستم/ باید به ثبات برسیم

آرن داوودی: هنوز آماده نیستم/ باید به ثبات برسیم

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط مناسب این تیم گفت: باید با تلاش تیمی به ثباتی قابل قبول برسیم.

آرن داوودی در گفت و گو با ایسنا از وضعیت آمادگی اش و شرایط تیم دانشگاه آزاد صحبت کرد و گفت: خدا را شکر شرایط تیم روز به روز بهتر شده و همه بازیکنان با تمام توان تلاش می کنند تا تیم موفق شود. در دو مسابقه قوی کار دشواری داشتیم که با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی توانستیم در هر دو بازی برنده شویم با این حال باید بیشتر کار کنیم و اشتباه های موجود در تیم را از بین ببریم. به هر حال هنوز به زمان نیاز داریم تا هم در دفاع و هم در حمله بهتر شویم.

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با بیان این مطلب که هنوز به آمادگی کامل نرسیده است بیان کرد: من هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام و نیاز به زمان دارم. دراین مدت سعی کرده ام تا زمان بازی را مدیریت کنم تا هم در شرایط مسابقه باقی بمانم و هم آسیب دیدگی ام برنگردد. در این مدت باید شرایط را کنترل کنم تا بتوانم به آمادگی کامل برسم. من تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم موثر باشم. هر زمان نیز که وارد میدان می شوم تمام تلاشم این است که عملکرد خوبی داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که پیروزی برابر مهرام و دانشگاه آزاد را چطور ارزیابی می کند؟ تصریح کرد: در هر دو بازی با تمام توان کار کردیم و عملکردمان تیمی بود. برابر مهرام اشتباه های زیادی داشتیم اما از موقعیت هایمان استفاده کردیم و برنده شدیم. بازی پر فشاری بود. برای بازی با پتروشیمی خودمان را آنالیز کردیم و با تصمیم های کادرفنی سعی داشتیم تا اشتباه های بازی با مهرام تکرار نشود. بهتر از دیدار مهرام بودیم و هماهنگ تر کار کردیم و برنده شدیم. با این حال اشتباه هایی داشتیم که باید روی آنها کار کنیم. رفته رفته بهتر می شویم و باید خودمان را برای دیدارهای آینده آماده کنیم.

داوودی ادامه داد: نباید به اینکه در دو مسابقه برنده شده ایم قانع شویم. به نظر من باید این روند رو به رشد ادامه پیدا کند و به ثبات خوبی برسیم. بازیکنان ما جوان هستند و با انگیزه کار می کنند. مطمئنا با تمرکز بیشتر خیلی بهتر می شوند و می توانند در دیدارهای بعدی عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش بگذارند.

گارد راس تیم ملی در پاسخ به این سوال که صدرنشینی دانشگاه آزاد را چطور ارزیابی می کند؟ گفت: فعلا در ابتدای راه هستیم و خیلی زود است که بخواهیم از قهرمانی صحبت کنیم. اگر تلاش کنیم و به ثبات برسیم این صدرنشینی ادامه دار می شود و اگر دقت نکنیم هر لحظه احتمال دارد حریفان جای ما را بگیرند. باید بازی به بازی و گام به گام پیش برویم. هم اکنون هم تمام تمرکز ما بر روی دیدار برابر ثامن مشهد است که تیم خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد در هفته هفتم و هشتم برابر مهرام و پتروشیمی به برتری رسید و صدرنشین لیگ شد و در هفته نهم مهمان ثامن مشهد است.

انتهای پیام

کد N616698

وبگردی