آفتاب
دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

کاهش تنش سیاسی اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

کاهش تنش سیاسی اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: هنگامی که اعتماد میان دولت و مردم به وجود آید عوامل استکبار نمی‌توانند دربرابر نظام و مردم عرض اندام کرده و کارشکنی کند.

دلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که نبود اعتماد میان مردم و دولت یکی از پاشنه‌های آشیل نظام محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: نحوه عملکرد دولت در حل مشکلات اقتصادی بر جلب اعتماد مردم تاثیرگذار است.

وی افزود: دولت درصدد است با توسعه روابط دیپلماتیک خود با کشورهای دنیا رضایت مردم را جلب کند که در این زمینه هم موفق بوده است. حل مشکلاتی مثل گرانی، اشتغال، مهار تورم نیز می‌تواند رضایت مردم را جلب کند. در مقابل در مقاطع حساس که دولت به کمک نیاز داشته باشد مردم نیز از دولت حمایت خواهند کرد.

این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: پرهیز از درگیری سیاسی و درگیری میان قوا اعتماد مردم را جلب می‌کند که خوشبختانه در طول دوران دولت یازدهم پرخاشگری و پرده‌دری میان مسئولان کم شده است. اکنون مردم لمس کرده‌اند که تنش از فضای سیاسی کشور کاهش یافته است. این عوامل نیز اعتماد مردم را جلب کرده است. البته دولت هم می‌تواند میان مردم صمیمیت ایجاد کند یعنی به گونه‌ای موضع نگیرد که میان مردم اختلاف ایجاد شود.

صیامی در پایان با بیان این‌که دولت برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کرده اما به دلیل وجود تحریم‌ها برخی مشکلات هنوز باقی هستند گفت: عده‌ای در این بین به دنبال ایجاد اختلاف میان دولت و مردم هستند و مردم باید نسبت به این قضیه مراقب باشند. ان‌شاالله با تدبیر رهبری و دولت مذاکرات به نتیجه رسیده و تحریم‌ها حل می‌شود تا سایر مشکلات باقیمانده نیز برطرف شود. البته دولت نیز باید در راستای حل مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

کد N616221

وبگردی