آفتاب

بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران به مناسبت سالروز 16 آذر

بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران به مناسبت سالروز 16 آذر

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز 16 آذر اعلام کرد که نخواهیم گذاشت دانشگاه به عرصه جولان احزاب سیاسی برای کامجویی از قدرت و سوء استفاده از توان و احساسات پاک دانشجویان تبدیل شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دانشجو از ابتدای تاسیس دانشگاه تا به امروز ، که بیش از 6دهه از آن می‌گذرد ، عدم ظلم پذیری ، مبارزه با زورگویی و استکبار ستیزی بوده است.

هرچند برخی جریانات جعلی در برهه هایی توسط احزاب سکولار خارج از دانشگاه خواستند این آرمان‌های بنیادین را به محاق ببرند اما از آنجا که بدنه اصلی دانشجو همواره در پی حفظ استقلال فکری نسبت به افکار بیگانه بوده است تا به امروز شاهد استمرار رویکرد استکبار ستیزی در جریانات اصیل دانشجویی بوده‌ایم.

امسال در حالی سالروز 16 آذر را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی به عنوان فراگفتمان در مقابل گفتمان‌های رایج سیر تحول و تطور کمالی خود را طی نموده است و در مقابل سیاست‌های استکباری غرب و سیاست‌های استعبادی برخی کشورهای عربی در قبال غربی ها همواره ایستاده و روز به روز با اتکاء به خداوند متعال به موفقیت های خویش افزوده است. از این رو جنبش دانشجویی در این چشم انداز باید به ایفای نقش پرداخته و ضمن حفظ روحیه مطالبه گری در همه حوزه ها ؛ استقلال، آرمانخواهی ، عدالت طلبی ، ظلم ستیزی ، و مقابله با استکبار را نیز هماره سرحوله نقشه راه خود قرار دهد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ضمن گرامی داشت روز دانشجو اعلام می‌دارد که نخواهیم گذاشت دانشگاه به عرصه جولان احزاب سیاسی برای کامجویی از قدرت و سوء استفاده از توان و احساسات پاک دانشجویان تبدیل گردد.

انتها پیام

کد N615972

وبگردی