آفتاب
بروجردی:

تروریسم، محصول سیاست‌های غلط آمریکا در منطقه است

تروریسم، محصول سیاست‌های غلط آمریکا در منطقه است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پدیده شوم تروریسم را محصول سیاست‌های غلط آمریکا در منطقه خواند و بر عزم جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علاالدین بروجردی در ادامه دیدار با مقامات مکزیک با خوزه موریو کرم دادستان کل مکزیک دیدار و در زمینه وضعیت امنیت منطقه، راه‌های مبارزه با موادمخدر و ضرورت تبادل اطلاعات و تجربیات میان دو کشور بحث و تبادل نظرکرد.

بروجردی در این ملاقات اظهار کرد: مواد مخدر پدیده شومی است که جان میلیون‌ها انسان بیگناه را در معرض خطر جدی قرار داده است؛ جمهوری اسلامی ایران و مکزیک به شدت درگیر مبارزه با باندهای موادمخدر هستند و لازم است از تبادل تجارب همدیگر بهره‌مند شوند.

دادستان کل مکزیک در این ملاقات با بیان اینکه ایران مهد تمدن بوده و اکثر تمدن‌های امروزی از تمدن ایران سرچشمه می‌گیرد، مبارزه ایران با تروریسم و باندهای موادمخدر را شایان توجه توصیف و بر آمادگی این کشور برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر و تروریسم اعلام آمادگی کرد.

جال کلانتری سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و جوکار و حسینی نمایندگان یزد و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را در این دیدار همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

کد N615638

وبگردی