آفتاب
با حضور امیر اسماعیلی؛

رزمایش مدیریت بحران زلزله در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد

رزمایش مدیریت بحران زلزله در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد

در این رزمایش پس از گزارش وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران در محل حادثه تشکیل و واحدهای کنترل خسارت به محل اعزام شدند و عملیات اسکان اضطراری افراد حادثه دیده و ارائه خدمات پزشکی پشتیبانی و آمادی به مصدومین حادثه انجام شد.

رزمایش مدیریت بحران زلزله با هدف مدیریت بحران ناشی از حوادث و ایجاد هماهنگی و ارتقاء توانمندی‌های حوزه‌های تخصصی و عمومی قرارگاه پدافند هوایی در مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رزمایش مدیریت بحران زلزله با هدف مدیریت بحران ناشی از حوادث و ایجاد هماهنگی و ارتقاء توانمندی‌های حوزه‌های تخصصی و عمومی قرارگاه پدافند هوایی در مدیریت بحران در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش به منظور ارتقاء آمادگی میدانی و عملی کارکنان در مقابله با حوادث، بررسی اقدامات ایمنی، حفاظتی، آمادی، ارتباطی و امداد و نجات در سطح قرارگاه پدافند هوایی در زمان بروز حادثه و تقویت اعمال فردی و افزایش نقش عمومی ستادهای تخصصی قرارگاه در مدیریت بحران و همچنین انجام عملیات پدافند غیرعامل در زمان حادثه به مرحله اجرا در آمده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: در این رزمایش پس از گزارش وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران در محل حادثه تشکیل و واحدهای کنترل خسارت به محل اعزام شدند و عملیات اسکان اضطراری افراد حادثه دیده و ارائه خدمات پزشکی پشتیبانی و آمادی به مصدومین حادثه انجام شد.

این رزمایش با فرض وقوع زلزله 6 ریشتری و قطع و از بین رفتن زیر ساخت‌های موجود در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، مسدود شدن محورهای مواصلاتی و تخریب آسایشگاه‌های دانشجویی انجام شد و تمام مراحل رزمایش بنابر سناریوی تعیین شده با موفقیت به مرحله اجرا گذاشته شد.

کد N615287

وبگردی