آفتاب

هادی بحره: آموزش مخالفان سوری توسط غربی‌ها تا چند ماه دیگر آغاز نمی‌شود

هادی بحره: آموزش مخالفان سوری توسط غربی‌ها تا چند ماه دیگر آغاز نمی‌شود

رئیس ائتلاف مخالفان سوری در سخنانی تصریح کرد که طرح‌های طرف‌های غربی برای آموزش نیروهای مخالف سوری و مجهز کردن آن‌ها به تجهیزات دست کم تا قبل از اواخر فوریه آغاز نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، هادی بحره، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه گفت: آمریکا و همپیمانانش باید راه‌هایی را برای افزایش کمک‌هایشان به نیروهای مخالف میانه‌رو ایجاد کنند و تدوین این برنامه‌ نیاز به زمان طولانی‌ دارد.

وی تصریح کرد: آموزش مخالفان با فرا رسیدن اواخر فوریه یا اواخر مارس آغاز می‌شود و این زمان طولانی‌ای برای ارتش آزاد سوریه با توجه به کمک‌هایی است که در اختیار دارد.

بحره افزود: آمریکا که در حال حاضر بر روی مقابله با داعش متمرکز شده و مبارزه با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را فراموش کرده است.

در همین حال رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در دیدار با وزیر خارجه دانمارک در خصوص دو پرونده راه حل سیاسی و طرح استفان دیمیستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه و همچنین مساله ارسال مجدد کمک‌های سازمان ملل برای آوارگان سوری بحث و گفت‌وگو کرد.

وی از وزیر خارجه دانمارک خواست که کشورش به برنامه‌های جهانی غذا کمک کند تا حمایت از 7 / 1 میلیون آواره سوری در ماه آتی میلادی متوقف نشود.

انتهای پیام

کد N615271

وبگردی