آفتاب
نماینده شهریار:

صداقت دولتمردان اعتمادساز است

صداقت دولتمردان اعتمادساز است

نماینده مردم شهریار گفت: دولتمردان در تمام سطوح و بخش‌ها باید به قول‌ها، وعده‌ها و مصوبات حتی قول‌های زبانی عمل کنند، توجه جدی به این مسائل اعتماد مردم به دولت را به وجود می‌آورد.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تا زمانی که مسئولان به قول‌ها، وعده‌ها و مصوبات پایبند باشند و در جهت عملی کردن آنها مقید باشند اعتماد، استحکام و وحدت داخلی ایجاد و تداوم می‌یابد.

وی افزود: اگر این مسأله دچار اختلال شود اعتماد مردم از بین رفته و آنجاست که بیگانگان از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و حضورشان در افکار عمومی داخلی را پررنگ‌تر می‌کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز امیدواری کرد: حکومت و دولت در حفظ این سرمایه بزرگ سرمایه‌گذاری کنند. این سرمایه‌گذاری هم عمل به قول‌ها، وعده‌ها و مصوبات است. یادمان نرود که اجرا نشدن این امور موجب سلب مجدد اعتماد مردم از کارگزاران نظام می‌شود.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت با قرائت آیه‌ای از قرآن گفت: در قرآن آمده است که "به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید" از آنجا که مسئولان نظام مسلمان هستند باید به این تکلیف دینی و آیه شریف پایبند باشند. در این صورت استحکام و وحدت داخلی موجب اعتماد مجدد مردم به کارگزاران نظام می‌شود که بزرگترین سرمایه حکومت است.

انتهای پیام

کد N614851

وبگردی