آفتاب

امیر حسینی: راه طولانی تا قهرمانی داریم

امیر حسینی: راه طولانی تا قهرمانی داریم

کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از کسب پنجمین پیروزی متوالی در لیگ برتر گفت: هنوز راه طولانی تا پایان فصل داریم و باید حرفه ای عمل کنیم تا قهرمان شویم.

امیرحسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازی خوبی با جواهری گنبد داشتیم. بازیکنان همه تدابیر کادر فنی را مو به مو اجرا کردند. دریافت های خوب علی حسینی و فرهاد قائمی موجب شد تا در حمله هم شرایط بهتری نسبت به حریف پیدا کنیم. ما بازی را راحت نبردیم اما بازیکنان آنقدر خوب کار کردند که در سه ست متوالی پیروز شدیم و سه امتیاز این بازی را هم بدست آوردیم.

وی افزود: فکر می کنم امسال با کار خوبی که کادر فنی پیکان انجام داد و به بازیکنان ملی پوش استراحت داد و فشار روی بدن آن ها نیاورد، تیم ما در شروع فصل دچار افت بدنی و بحران نشد. خوشبختانه در حال حاضر شرایط همه بازیکنان پیکان خوب است. البته اگر هر ورزشکاری خوب استراحت و تغذیه و تمرین نکند، ممکن است افت کند. هنوز راه طولانی تا پایان فصل داریم. باید حرفه ای عمل کنیم تا قهرمان شویم.

پاسور تیم والیبال پیکان گفت: خوشبختانه تا کنون باشگاه به همه تعهداتش عمل کرده است. بازیکنان هم به تعهدات خود عمل کردند و با برنامه ریزی خوبی کادر فنی همه چیز خوب پیش رفته است. من خبری درباره جذب بازیکن جدید در نیم فصل ندارم اما فکر می کنم بازیکنان ما همه در حد خودشان خوب هستند. فکر می کنم بعد از نیم فصل می توانیم با آمادگی و هماهنگی بهتری برسیم و نمایش بهتری داشته باشیم.

امیر حسینی تاکید کرد: ما امسال صددرصد آمده ایم، تا قهرمان شویم. ما در دور رفت و برگشت برای قهرمانی می جنگیم. باید در پلی آف با هر تیمی خواستیم بازی کنیم و به نیمه نهایی برویم. هدف فعلی ما صدرنشینی در دور مقدماتی است.

کاپیتان پیکان درباره تغییر جدول لیگ نسبت به فصل قبل گفت: بستگی دارد که فدراسیون از لیگ چه می خواهد. امسال بازیکنان ملی پوش واقعا شرایط سختی داشتند. اگر می خواستیم لیگ مثل سال قبل فشرده باشد، ممکن بود چند بازیکن خوب ملی پوش مصدوم شوند. هفته ای دو مسابقه بعد از این همه خستگی برای ملی پوشان سخت بود. با این شرایط به نظرم جدول فعلی برگزاری مسابقات خوب است.

انتهای پیام

کد N614670

وبگردی