آفتاب
با برگزاری هفته پنجم؛

نیم فصل لیگ برتر ووشو به اتمام رسید

نیم فصل لیگ برتر ووشو به اتمام رسید

با برگزاری دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر ووشو، دور رفت این پیکارها به پایان رسید.

با برگزاری دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر ووشو، دور رفت این پیکارها به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر (جام ستارگان) برگزار شد تا نیم فصل اول به پابان رسد و وضعیت تیم ها برای ادامه کار تا حدود زیادی مشخص شود و مدعیان حریفان خود را بهتر بشناسند. این رقابت ها در محل آکادمی ووشو واقع در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد تا نتایج زیر در این روز رقم خورد:

گروه اول:

دانشگاه آزاد اسلامی 10- رنگ فیروزه شیراز یک

شهرداری بندرعباس 10- کمیته شینگ ئی چوان (عمران اریکه) 3

گروه دوم:

پارس جنوبی 13- هیئت آذربایجان شرقی صفر

سپاه میرجاوه 5- پاس قوامین کرمانشاه 7

بر این اساس و پس از پنج هفته رقابت نزدیک میان تیم های حاضر در لیگ برتر، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس عناوین اول و دوم گروه اول را به خود اختصاص دادند. رتبه اول و دومی گروه دوم نیز در اختیار تیم های پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه قرار گرفت.

هفته اول و دوم دور برگشت لیگ برتر ووشو (جام ستارگان) از 27 آذر ماه پیگیری خواهد شد که مدعیان باید برای حضور در دور نهایی این رقابت ها با هم مصاف دهند.

هفته چهارم و شگفتی شکست قهرمانان

البته هفته چهارم لیگ برترنیز صبح دیرو.ز (پنجشنبه 13 آذرماه) در محل آکادمی ووشو واقع در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که در آن رقابت های نزدیک و نفسگیری را شاهد بودیم.

در این دیدارها، حمیدرضا لادور در 85 کیلوگرم و سجاد عباسی در 75 کیلوگرم که قهرمان جهان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هستند، برابر حریفان خود شکست خورد. البته حمید قلی پور نیز که در 90 کیلو روی سکو رفت، به دشواری بر حریف فائق آمد. این نتایج حاکی از سطح فنی بالای لیگ است که حتی قهرمانان جهان نیز در سایه امنیت قرار ندارند.

در گروه یک لیگ برتر شاهد رقم خوردن نتایج زیر بودیم:

تاکسیرانی آمل 4 - کمیته شینگ یی چوان (عمران اریکه) 9

دانشگاه آزاد اسلامی 9- شهرداری بندرعباس 4

در گروه دوم نیز این نتیجه حاصل شد:

پارس جنوبی 11 - سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان

کد N614218

وبگردی