آفتاب
سردار رحیم صفوی:

شفافیت، صداقت و اعتمادآفرینی بین مردم از اصول ماست

شفافیت، صداقت و اعتمادآفرینی بین مردم از اصول ماست

یکی از اصول ما شفافیت، صداقت و اعتمادآفرینی بین مردم است از همین رو تمامی فعالیت‌های اقتصادی ما توسط نماینده وزارت اقتصاد و دارایی نظارت صورت می‌گیرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در سیزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا اظهار داشت: در این مدت کوتاه که این موسسه خیریه برپا شده است با خود عهد و پیمان بسته است که از دستورات امام بزرگوار و رهبر عظیم الشان‌مان اطاعت کنیم و در راستای محرومیت زدایی و کمک به بیماران قدم برداریم.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم صفوی تصریح کرد: یکی از اصول ما شفافیت، صداقت و اعتمادآفرینی بین مردم است از همین رو تمامی فعالیت‌های اقتصادی ما توسط نماینده وزارت اقتصاد و دارایی نظارت صورت می‌گیرد.

سردار رحیم صفوی ادامه داد: مردم داری یکی دیگر از اصول ماست که در این باره ما باید از این ظرفیت عظیم که بین مردم به وجود امده است با اعتماد آفرینی استفاده ویژه‌ای را کنیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به این که فعالیت های این موسسه خیریه غیرسیاسی است و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست بیان داشت: این موسسه به خط امام و رهبری حساس است و تلاش می کنیم در این موسسه در طول 5 سال به مددجویانمان کیفیت بیشتری را ارائه دهیم از همین رو باید تعامل صمیمی با مسئولان نظام سلامت داشته باشیم زیرا ما زبان مردم در پیشگاه مسئولان هستیم.

وی افزود: ما باید برای پیشبرد اهداف این مجموعه خیریه ارتباط مستمری با خیرین داشته باشیم از همین رو باید گزارش‌دهی خوبی با این خیرین داشته باشیم.

سردار رحیم صفوی در ادامه به تعامل این مجمع خیریه با مراجع و ولی فقیه پرداخت و گفت: آست الله صادق لنکرانی و نوری همدانی عضوافتخاری این مجمع خیریه هستند و در برخی نقاط کشور نیز امام جمعه شهرستان ها نیز رئیس بخش‌هایی از این مجمع خیریه هستند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا افزود: مهمترین بخش در سرطان پیشگیری است ما با توسعهه افزایش اطلاعات عمومی مردم در رابطه با این بیماری باید بتوانیم علائم اولیه را تشخیص دهیم تا به موقع پزشکان وارد عمل شوند از همین رو است که باید به سمت بهداشت و پیشگیری حرکت وسیعی داشته باشیم.

وی در رابطه با خدمت‌گیران امدادگران عاشورا اظهار داشت: اکثر آنان بیمار و محروم هستند و یا بیماری صعب العلاج هستند از این رو ما باید تلاش کنیم حلقه های بیماری و فقر از هم جدا شوند زیرا اگر این حلقه‌ها با هم باشند زندگی خانواده‌ها از هم می‌پاشند و هزینه‌های زیادی را بر روی جامعه می‌گذارند.

سردار رحیم صفوی گفت: هزینه های اداری ما صفر است و اکثر امدادگران ما به صورت رایگان در این عرصه کار می‌کنند و همین را هم شرکت داروسازی دکتر عبیدی 200 میلیون تومان به این خیریه کمک کردند که تمامی این ها نشان از نوع‌دوستی مردمان عزیزمان است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در پای ان خاطرنشان کرد: باید خدا را بابت دین‌مان، ملت‌ شریف‌مان و رهبر گرانقدرمان شاکر باشیم زیرا ما در کشور ظرفیت‌های بالایی را در امور خیریه داریم و از این ظرفیت ها باید به درستی استفاده شود تا این ظرفیت بالای خیرین به نیازمندان جامعه متصل شود.

کد N614160

وبگردی