آفتاب
فرماندار شیراز:

توسعه تفکر بسیجی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

توسعه تفکر بسیجی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

فرماندار شیراز گفت: توجه به فرهنگ بسیجی و تلاش برای گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، مصطفی امیری امروز(جمعه) در حاشیه مرحله دوم رزمایش خاتم‌الانبیا(ص) سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) در منطقه قره‌باغ شیراز، گفت: این رزمایش‌ها هم برای ما در داخل کشور و هم برای دشمنان ما حاوی پیام‌های مهمی است.

وی اضافه کرد: فعالیت بسیجیان و گسترش تفکر بسیجی در داخل کشور و در سطح منطقه حرکت‌های خوبی در پی داشت که منجر به برچیده شدن بساط کفر و الحاد از حدود 150 سال گذشته تا زمان انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 شد.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با اشاره به اینکه آمریکا حق دارد عصبانی باشد زیرا تحولات منطقه و انقلاب‌های ناشی از بیداری اسلامی نقشه‌های استکبار را به هم زده، خاطرنشان کرد: دشمنان در برنامه‌های خود برای غرب آسیا و منطقه خاورمیانه جنگ دائم طراحی کرده و سعی در ایجاد اسلام‌هراسی و شیعه‌کشی در منطقه دارند.

وی با بیان اینکه بسیج باید برای مقابله با تمام هجمه‌های دشمن به‌روز بوده و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها ضرورتی انکارناپذیر است،‌گفت: تفکر بسیجی و تکنولوژی حاصل از این تفکر، بسیجیان را در خط مقدم دفاع از کشور قرار داده و امروزه حضور ایران اسلامی در تمام برنامه‌های منطقه خاورمیانه از اهمیت ویژه برخوردار است.

فرماندار شیراز گفت: نه تنها اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون زحمات بسیجیان است بلکه فرماندهان دلاور ما در منطقه وظایف مهمی را عهده‌دار شده و از مرز و بوم ایران اسلامی و کشورهای اسلامی دفاع می‌کنند.

وی تمامیت ارضی ایران اسلامی، حفظ استقلال کشور و حفظ اسلام را خط قرمز بسیجیان دانست و گفت: همه ما با چنگ و دندان از اسلام، قرآن و مستضعفان بنا به فرموده امام خمینی(ره) دفاع می‌کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با اشاره به اینکه بسیجیان در سطح منطقه با الگو گرفتن از حرکت‌های بسیج اقدامات شایسته ‌ای انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم عراق و سوریه تمام معادلات دشمنان را بر هم زده و مردم یمن نیز از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و برای استقلال کشور خود مبارزه می‌کنند.

امیری همچنین حمایت عملی امروز ایران اسلامی از حقوق و کرامات انسانی را نمونه اسلام ناب محمدی(ص) عنوان و اضافه کرد: متأسفانه امروز تفکر سال 61 هجری در کشورهای اسلامی منطقه منجر به آدم‌کشی و مسلمان‌کشی شده و اگر فجایع و جنایات سال 61 هجری با جنایت‌های این روزهای آمریکا مقایسه شود می‌بینیم که شباهت زیادی وجود دارد و اینها نشان می‌دهد اسلام ما، مردم و تشیع ما مانند مولای خود مظلوم است.

فرماندار شیراز تاکید کرد: ایران اسلامی، کشور جنگ‌طلبی نیست اما حق دفاع مشروع به همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد داده شده و برپایی این رزمایش‌ها نشان می‌دهد که بسیجیان ما توان مقابله با هرگونه تهدید را دارند و فتنه را در نطفه خفه کرده و نه تنها امنیت داخلی بلکه امنیت در مرزها را نیز برعهده دارند.

به گزارش ایسنا،‌ مرحله دوم رزمایش خاتم‌الانبیا(ص) سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز امروز در منطقه قره‌باغ با موفقیت اجرا شد.

انتهای پیام

کد N614016

وبگردی