آفتاب
رییس‌جمهور پاکستان در دیدار با لاریجانی مطرح کرد:

امیدواریم منطقه ما، منطقه صلح باشد

امیدواریم منطقه ما، منطقه صلح باشد

رییس جمهور پاکستان در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که منطقه ما منطقه صلح خواهد بود، گفت: علیه تروریسم مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به اسلام آباد، ممنون حسین رییس جمهور پاکستان در دیدار امروز خود با علی لاریجانی، حضور رییس مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده اراده وی برای توسعه روابط بین دو کشور دانست و گفت: در مناسبت نوروز در کابل با دکتر روحانی رییس جمهور ایران در مورد روابط بین دو کشور به ویژه مسائل مرزی صحبت داشتم و به ایشان گفتم اگر با هم همکاری داشته باشیم می توانیم با اشرار برخورد کنیم.

وی افزود: من معتقد به تعالین پیامبر گرامی اسلام هستم به همین دلیل معتقدم همه مسلمانان با هم بردارند از این رو همیشه خواستار روابط نزدیک با ایران هستیم بنابراین به شما اطمینان می دهم که می خواهیم با همه کشورها به ویژه همسایه ها روابط نزدیک خوبی داشته باشیم .

رییس جمهور پاکستان با بیان این که همیشه خواهان گفت و گو با همسایه ها بوده‌ایم، گفت: اخیرا جلسه خوبی با رهبران افغانستان از جمله رییس جمهور و رییس اجرایی آن کشور داشته و تصمیم گرفتیم که با مذاکره با هم مشکلات خود را حل کنیم و امیدواریم منطقه ما، منطقه صلح باشد .

وی تاکید کرد: علیه تروریسم مبارزه خواهیم کرد و عملیات مان را تا قطع خشونت ادامه خواهیم داد.

ممنون حسین هم چنین با اشاره به خط لوله گاز ایران و پاکستان اظهار کرد: متعهد به انجام خط لوله گاز ایران و پاکستان هستیم و ما برای افزایش حجم روابط تجاری بین دو کشور باید هیات های تجاری را با هم مبادله کنیم .

انتهای پیام

کد N613724

وبگردی