آفتاب
فرمانده بسیج مستضعفین کشور:

پیشرفت ایران احساس خطر دشمنان را برانگیخته است

پیشرفت ایران احساس خطر دشمنان را برانگیخته است

ریی سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: پیشرفت ایران احساس خطر دشمنان را برانگیخته است تا منحنی پیشرفت ایران به جابجایی قدرت جهانی منجر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، سردار محمدرضا نقدی در جلسه شورای اداری استان قم ، افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران افول قدرت‏های مستکبر جهان شروع شد که همین ترس از بروز قدرت انقلاب در جهان و افول آنها موجب شد تا به فکر توطئه سازی علیه انقلاب باشند.

وی ادامه داد: این توطئه‏‌ها زمانی با نفوذ در بین مسؤولان نظام و زمانی با جنگ و کشتار همراه بوده است، اما اکنون با فشارهای اقتصادی و سیاسی در جریان است.

نقدی قدرت هسته‏‌ای ایران را برای ادامه تحریم‏‌ها از سوی آمریکا و غرب بهانه‌ای برای ادامه تحریم‎‏ها دانست و اظهارداشت: آمریکا و غرب به دنبال بهانه‏‌ای هستند تا با تحریم‏‌های اقتصادی جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و پیشرفت انرژی هسته‏‌ای و عدم رسیدن به توافقی جامع از بهانه‏‌های آنها برای ادامه تحریم‏‌ها است.

وی کاهش اخیر قیمت نفت را در جهان فشاری جدید بر اقتصاد ایران دانست و اظهار داشت: از مشکلات کشور رکود تورمی است که به شدت بر مسؤولان و مردم فشار آورده و برای حل آن نیاز به کار علمی و کارشناسی دقیق است که برای فشار بیشتر اقتصادی بر ایران کاهش قیمت نفت از سوی غرب مقرر شده است.

وی با ارائه راه‏کاری در این شرایط اقتصادی تصریح کرد: افزایش تولید بدون سرمایه گذاری کلان بهترین راه برای مقاومت اقتصادی در این شرایط است؛ بنابراین بسیجیان با ایجاد شغل‏‌های زود بازده به این امر همت گماشته‏‌اند.

نقدی به جلسات جهاد اقتصادی بسیج اشاره و تأکید کرد: بسیج با حضور در دورترین و محروم‏‌ترین نقاط کشور با فعالیت جهادی به ایجاد بنگاه‏‌های زود بازده اقتصادی پرداخته است.

وی با اشاره به این‏‌که بسیج 100 هزار شغل در کشور ایجاد کرده است یادآور شد: بسیج با ورود در دوازده عرصه اقتصادی و پیشنهاد‏های کارشناسی ارائه شده به مسؤولان به فعالیت‏‏‌های بسیاری پرداخته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بسیج بر اساس احساس مسوولیت خود در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شده است و مردم بدنه کار بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی گفت: راه تولید اقتصادی در جهاد سازندگی باید هموار شود و قوانین دست و پاگیری که در روند تولید مشکل ساز هستند باید کنار رفته تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: باید مصرف کالای داخلی در اولویت قرار گیرد و چرخه به بازار رسیدن آن نیز تسهیل شود و در بازارها جایگاه مناسبی برای دریافت کالاهای تولید داخل باشد.

انتهای پیام

کد N612103

وبگردی