آفتاب

نماینده شهربابک: مسوولان دلسوز باشند

نماینده شهربابک: مسوولان دلسوز باشند

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی نجات دهنده اقتصاد کشور و حلال مشکلات بیکاری و تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، حسین فتاحی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی شهرستان شهربابک اظهار کرد: در اقتصادی مقاومتی تاکید بر نگاه به درون و توانایی خود است و دشمنان جمهوری اسلامی همواره دنبال این بوده‌اند که ما را از مسیر خارج کنند.

وی افزود: ما در ایران هیچ چیز کم نداریم و استعدادهای و ظرفیت‌های زیادی در کشور و حتی شهرستان شهربابک وجود دارد و با وجود منابع عظیم کشور، می‌توانیم سه برابر جمعیت کنونی را اداره کنیم.

وی معتقد است: معضل بیکاری به دلیل این است که نگاه‌مان به درون نبوده و همچنین با توجه به وابستگی بودجه کشور به نفت، باید کالاهایی را صادر کرده و به فروش برسانیم که دشمنان نتوانند با تحریم و کاهش قیمت آن ما را دچار مشکل کنند.

نماینده شهربابک با بیان این‌که «چرا بعضی افراد حاضر نیستند برای انجام کارها طرحی را امضا کنند که 50 نفر را مشغول به کار نماید؟» افزود: از استاندار درخواست می‌کنیم که مشکلات و گیرهای اداری را رفع کرده و مسوولانی که همکاری نمی‌کنند، باید بروند.

وی تاکید کرد: هدف انقلاب اسلامی حق است و می‌خواهیم در مسیر رهبری، شهدا و مردم حرکت کنیم و نظام سربلند باشد. سیاست ما این است و مسیر دیگری نداریم و از مسوولان خواهش می کنیم دلسوز باشند.

وی با اشاره به مکر دشمنان در مذاکرات افزود: باید خودمان مشکلات کشور را حل کرده، اقتصاد خودمان را نجات داده و مشکل اشتغال و تولید را رفع کنیم؛ و همان‌طور که گفته شده است، ما می‌توانیم سه برابر جمعیت کشور را اداره کنیم.

انتهای پیام

کد N612102

وبگردی