آفتاب

حضور رییس‌ جمهوری در جمع مردم روستای دوگنچی

حضور رییس‌ جمهوری در جمع مردم روستای دوگنچی

قطار حامل رییس جمهور در مسیر بازگشت به گرگان از شهر مرزی اینچه‌برون در روستای دوگنچی از توابع شهرستان آق‌قلا متوقف شد و دکتر روحانی به ابراز احساسات مردم این روستا پاسخ داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جمع اهالی این روستا که از ساعت‌ها قبل در انتظار ورود وی بودند، گفت: از استاندار گلستان می‌خواهم تا در هفته آینده در جمع مردم حاضر شود و به مشکلات شما رسیدگی کند.

رییس جمهور گفت: احداث راه‌آهن موجب آبادانی استان خواهد شد، اما اگر این خط ریلی مشکلاتی در تردد مردم روستا بوجود آورده، باید دست‌اندرکاران وزارت راه و شهرسازی هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

روحانی همچنین در پاسخ به ابراز احساسات گرم مردم روستای دوگونچی که نام وی را فریاد می‌زدند، گفت: بسیار خوشحالم که این فرصت پیش آمد تا از نزدیک شما را ملاقات کنم و برای همه شما آرزوی زندگی و شرایط بهتر مادی و معنوی دارم.

پیش از سخنان رییس جمهوری دو نفر از اهالی روستا ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رییس‌ جمهوری، مسایل و مشکلات روستای خود را با وی در میان گذاشتند.

ایزدی نماینده شورای روستا حضور رییس‌ جمهوری را موجب رونق استان در عرصه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری دانست و خواستار کمک دکتر روحانی برای حل مشکل رفت و آمد مردم روستا در پی احداث راه‌آهن جدید گرگان به اینچه‌برون شد.

انتهای پیام

کد N612072

وبگردی