آفتاب
به همت معاونت حقوقی ریاست جمهوری:

مسابقه مقاله نویسی به مناسبت روز قانون اساسی برگزار می‌شود

مسابقه مقاله نویسی به مناسبت روز قانون اساسی برگزار می‌شود

به همت معاونت حقوقی ریاست جمهوری به عنوان مسوول اجرای قانون اساسی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و همکاری علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی مسابقه بزرگ مقاله نویسی دانشجویی سراسر کشور در رابطه با قانون اساسی به مناسبت 12 آذر، روز قانون اساسی برگزار می‌شود.

حمید رضا علومی یزدی ، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت : محورهای متعددی برای این مسابقه انتخاب شده است که مشتمل بر 35 عنوان از جمله حقوق ملت در قانون اساسی ، اقلیت ها و اقوام در قانون اساسی، مسوولیت اجرایی قانون اساسی و ... می باشند.

وی با اشاره به اینکه تا یازدهم بهمن برای دریافت مقالات زمان داده شده است افزود: امیدواریم بتوانیم در ایام دهه فجر برندگان مقالات را انتخاب کنیم.

علومی یزدی با اشاره به اینکه به 18 نفر جایزه برتر تعلق خواهد گرفت توضیح داد: در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری و در دو گرایش حقوق و رشته های مرتبط و رشته های غیر مرتبط مقالات بررسی می‌شود بنابراین رقابت برای حقوقی ها از غیر حقوقی ها جدا شده است.

معاون ارتباطات وپیگیری و اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در رابطه با اعضای کمیته بررسی مقالات گفت:‌اعضای این کمیته متشکل از اساتید حقوق اساسی و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم هستند تا با فضای عمومی و فرهنگی جامعه آشنا باشند.

انتهای پیام

کد N611980

وبگردی