آفتاب
محجوب در ششمین کنگره سراسری حزب اسلامی کار:

کار بر جامعه بشری حکومت می‌کند / 30 درصد احزاب دنیا به نام کار٬ حکومت می‌کنند

کار بر جامعه بشری حکومت می‌کند / 30 درصد احزاب دنیا به نام کار٬ حکومت می‌کنند

اعتقاد داریم چیزی که بر جامعه بشری حکومت می‌کند کار است، یک اندیشه فعال و پویا و تشکیلاتی سرمایه اصلی است که در این مسیر راهنمای جامعه است.

دبیرکل خانه کارگر در ششمین کنگره سراسری حزب اسلامی کار که امروز٬ در سالن تلاش تهران برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 30 درصد احزاب در دنیا به نام کار٬ حکومت می‌کنند، اظهار داشت:‌ اعتقاد داریم چیزی که بر جامعه بشری حکومت می‌کند کار است، یک اندیشه فعال و پویا و تشکیلاتی سرمایه اصلی است که در این مسیر راهنمای جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در این نشست با بیان اینکه کسانی که به نام کار٬ کنار یکدیگر جمع می‌شوند باید دغدغه‌شان همراه شدن و همگام شدن باشد٬ افزود: باید همگام با یکدیگر به این نکته بیندیشیم که اگر روزی میدان به ما رسید چگونه به بهترین شکل٬ مفهوم کار را عینیت ببخشیم. مضاف بر اینکه اگر کسانی اندیشیده باشند که چطور پیام خود را عینیت ببخشند پیروز هستند اگرنه درگیر موضوعات روزمره می‌شوند.

محجوب تاکید کرد: امیدواریم کسانی که امروز در انتخابات شورای مرکزی حزب کار انتخاب می‌شوند٬ راه خود را به درستی ادامه بدهند.

علیرضا محجوب در پایان با تشکر از دبیرکل حزب کار، گفت: باید به حسین کمالی افتخار کنیم که مفهوم کار را به خوبی عینیت بخشیده است.

 

کد N611910

وبگردی