آفتاب

برگزاری جشنواره پیامک رضوی با ۱۵۰ میلیون جایزه نقدی

برگزاری جشنواره پیامک رضوی با ۱۵۰ میلیون جایزه نقدی

ششمین جشنواره پیامک رضوی در دو مقطع سنی دانش‌آموزی و بزرگسال برگزار می‌شود که طی آن به برگزیدگان ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

ششمین جشنواره پیامک رضوی در دو مقطع سنی دانش‌آموزی و بزرگسال برگزار می‌شود که طی آن به برگزیدگان ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که دبیری آن بر عهده سیدجواد جعفری است، همزمان با شب میلاد فرخنده امام موسی کاظم(ع) در سه بخش استانی، ملی و بین‌الملل فراخوان داد.

یکی از بخش‌های هشتگانه فراخوان به برنامه‌های مطبوعاتی و دیجیتالی اختصاص دارد که سه برنامه را شامل می‌شود.

جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود که هر سال با استقبال خوب خبرنگاران همراه است. جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی نیز به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره این بخش که یک جشنواره عمومی با گستره حداکثری است، «جشنواره پیامک ادبی رضوی» نام دارد که به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. ششمین دوره این جشنواره در دو مقطع سنی دانش‌آموزی (تا ۱۸ سال) و بزرگسال (بالای ۱۸ سال) و به پنجاه نفر از برگزیدگان جوایز نقدی (مجموعاً ۱۵۰ میلیون ریال) اعطا خواهد شد.

پیامک‌ها باید یک تک‌بیت، مصرع یا یک جمله زیبا و اثرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده باشد. متن هر پیامک حداکثر باید ۲۵۰ کاراکتر را شامل شود و تا اول مرداد ۱۳۹۴ به شماره ۱۰۰۰۳۸۵۱۳ پیامک گردد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع)می‌توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌: ۹ - 051۳2283044 به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.

اختتامیه برنامه‌های موضوعی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

افتتاحیه اصلی این جشنواره همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در ۲۵ مردادماه سال آتی در قم آغاز می‌شود و اختتامیه اصلی این جشنواره در شب میلاد مسعود امام رضا(ع) در چهارم شهریور سال آینده در مشهد مقدس است.

انتهای پیام

کد N611325

وبگردی