آفتاب

قیمت جدید انواع نان در استان آذربایجان غربی اعلام شد

قیمت جدید انواع نان در استان آذربایجان غربی اعلام شد

ارومیه – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور قیمت انواع نان در استان اصلاح و برای اجرا به کلیه نانوایی ها اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفرصادق اسکندری بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با سایت اطلاع رسانی این سازمان اظهارداشت: دولت به منظور بهبود کیفیت نان، کاهش ضایعات و اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، قیمت آرد و نان را در سراسر کشور اصلاح کرد که بر این اساس، در کارگروهی که به ریاست استاندار در استان آذربایجان غربی تشکیل شده بود قیمت جدید انواع نان، بر اساس ضوابط اعلامی دولت مصوب و به کلیه نانوایی های استان جهت اجرا اعلام شد.

وی افزود: تفاوتی که امسال در نرخ گذاری انواع نان نسبت به سال های قبل وجود دارد این است که فروش انواع نان در استان براساس کیلوگرم و با استفاده از ترازو خواهد بود.

اسکندری اضافه کرد: براین اساس قیمت نان لواش دوار با وزن چانه 160 گرم و وزن نان 110 گرم هر کیلوگرم 1400 تومان و هر قرص نان 155 تومان، لواش تنوری با چانه 160 گرم و وزن نان 120 گرم هر کیلوگرم 1360 تومان و قرص نان 170 تومان ، سنگگ ماشینی و سنتی به ازای 500 گرم وزن نان هرکیلوگرم 1300 تومان، بربری ساده با وزن چانه 500 گرم و وزن نان 450 گرم هر قرص نان 500 تومان ، بربری صنعتی هر کیلوگرم 1500 تومان و نان لواش صنعتی هرکیلوگرم 1170 تومان خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یادآورشد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص با تلفن ستاد خبری 124 سازمان که به‌ صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات هستند اعلام کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

وی گفت: همچنین اتاق های اصناف و اتحادیه های نانوایان شهرستان ارومیه و سایر شهرستان های استان آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی های محترم در زمینه نرخ های جدید انواع نان هستند.

کد N610007

وبگردی