آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این تذکرات به شرح زیر است:

خجسته نماینده همدان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی و جبران زیان وارده به آنها.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر اقتصاد و دارایی:‌ لزوم رسیدگی به نابسامانی گمرک استان ایلام و به وزیر راه و شهرسازی: دلایل اخذ وجوه غیرقانونی از تجار تحت عنوان مانیفست.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به وزیر صنعت: جلوگیری از واردات بی‌رویه کالا که در سال جاری به 30 درصد افزایش یافته و خسارات جبران‌ناپذیری را به تولید ملی وارد می‌کند.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر ورزش و جوانان: توضیح در خصوص علت روند چندگانه وزارت ورزش در برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی و حضور افراد دوشغله در راس برخی فدراسیون‌ها شد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم به وزیر امور خارجه: لزوم رسیدگی به امور زندانیان ایرانی خارج از کشور به ویژه افراد در بند در زندان‌های عراق و به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به وضعیت مسکن مهر.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر اقتصاد: ضرورت عدم اعمال سلیقه در اجرای بند «ل» ماده 139 قانون مالیات‌های مستقیم بالاخص برای موسسات فرهنگی و هنری و کانون‌های آگهی و تبلیغات.

حسن تأمینی لیچایی نماینده مردم رشت به وزیر علوم: رسیدگی به وضعیت نامناسب دانشگاه پیام نور کشور.

علیرضا سلیمی، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان محلات، ارومیه و تهران به وزیر صنعت: توضیح علت افزایش بی‌رویه قیمت نان.

محمد پیروزی و ابوالقاسم جراره نمایندگان نطنز و بندرعباس به رئیس‌ جمهور: تسریع در جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌های سراسر کشور.

روح‌الله حسینیان، مهدی کوچک‌زاده، حمید رسایی، بیژن نوباوه، مرتضی آقاتهرانی، مجتبی رحماندوست، فاطمه رهبر، سید علی طاهری،‌ احمد سالک، عبدالکریمی جمیری، علی اکبر ناصری، علیرضا سلیمی، رضا آشتیانی عراقی و نصرالله پژمان‌فر نمایندگان تهران، گرگان، اصفهان،‌ بوشهر، بابل، محلات، قم و مشهد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم برخورد قاطع با ماهنامه مهرنامه و پرهیز از تساهل و تسامح در برابر نویسندگان خاطی.

محمد دامادی نماینده مردم ساری به وزیر اقتصاد: نرخ بالای سود بانکی.

عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر در تذکری به رئیس جمهور: دستور تجدید نظر در قطع یارانه کارگران فصلی و دانشجویان اعزام به خارج از کشور.

انتهای پیام

کد N609938

وبگردی