آفتاب

سود نقدی هر سهم توسعه صنعتی 150ریال اعلام شد

سود نقدی هر سهم توسعه صنعتی 150ریال اعلام شد

مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده سالانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‏‌گذاری توسعه صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این مراسم با اعلام همکاری این شرکت با بانک خاورمیانه برای تضمین ساخت و تحویل پروژه مجتمع مسکونی کوهسار کارش را آغاز کرد. در این مجمع که با حضور 60 درصدی سهامداران رسمیت پیداکرد، سود نقدی هر سهم معادل 150ریال اعلام شد.

رامین ربیعی، عضوهیات مدیره و مدیرعامل شرکت از سود خالص 577میلیارد ریالی این شرکت خبر داد که پنج درصد از سال گذشته کمتر است.

وی با اشاره به سال مالی سخت گذشته افزود: در سال گذشته با سیاست‌های انقباضی دولت و بانک مرکزی و کنترل رشد نقدینگی، شاهد افت نرخ تورم نقطه به نقطه از 45 به زیر 15 درصد بودیم اما بازار بورس اوراق بهادار تهران و حوزه‌های اقتصادی مانند ساخت و ساز، صنعت و بازرگانی تحت تاثیر این روند در بهار امسال تغییر کرد.

ربیعی ادامه داد: ارزش‌آفرینی برای بیش از 240 هزار سهامدار افتخاری ملی است و امیدواریم با مدیریت کارآمد منابع شرکت و همچنین با بهبود فضای کسب و کار در کشور بتوانیم سوددهی مطمئن، مستمر و قابل رقابتی را برای تمامی سهامداران به ارمغان آوریم.

همچنین روزبه پیروز، رئیس هیئت مدیره این شرکت در ادامه این نشست اضافه کرد: این شرکت برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه تضمین ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی طبق جدول زمان‌بندی کرده و به خریداران این اطمینان را می‌هد که در صورت عدم تحویل به موقع، اصل مبلغ پرداختی و سود پول خود را از بانک مطالبه کنند.

در ادامه مجمع عادی سالانه، مجمع فوق‌العاده این شرکت نیز برگزار شد و در آن با نظر بیشتر اعضا، سرمایه شرکت از 1300 میلیارد ریال به 1700 میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

کد N609527

وبگردی