آفتاب

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

به دنبال وقوع چندین عملیات علیه صهیونیست‌های تندرو در کرانه باختری که جدیدترین آن تیراندازی به سمت اتوبوس صهیونیستی در نزدیکی رام الله بود نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، یک اتوبوس صهیونیستی شامگاه دوشنبه در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین شیلوه در حد فاصل شهرهای رام الله و نابلس در شمال کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.

به نقل از پایگاه عبری زبان روتر، این اتوبوس صهیونیستی در حالی که از تقاطع شهرک شیلوه در مسیر رام الله به نابلس در حرکت بود، هدف تیراندازی قرار گرفت.

در همین حال شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی بلافاصله خود را به مکان تیراندازی رسانده و تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف جزئیات بیشتر حادثه آغاز کردند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که کسی در جریان این تیراندازی آسیب ندیده است.

هنوز در مورد جزئیات بیشتر این عملیات تیراندازی خبری منتشر نشده است.

همچنین فردی ناشناس با خودرویش یک شهرک‌نشین را در روستای قصره در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری زیر گرفت که موجب زخمی شدن این صهیونیست شد.

همچنین حال این صهیونیست وخیم گزارش شده است. هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص و عاملان آن شناسایی نشده‌اند.

به گزارش منابع، خودرویی که این صهیونیست را زیر گرفت به سمت مرکز ایست زعتره در جنوب نابلس فرار کرد.

برخی از منابع نیز از کشته شدن شهرک‌نشین مذکور خبر دادند.

محمد ابو علان، خبرنگار امور رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پلیس این رژیم با کمک ارتش در حال تلاش برای یافتن عاملان این حادثه است. نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به دنبال این حادثه مراکز ایست‌ زعتره و حواره در نابلس را بستند و مانع عبور خودروهای فلسطینی از این مرکز ایست بازرسی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک حواره و منازل شهروندانی که در این شهرک بودند یورش بردند. نیروهای اسرائیلی به روستای قبلان و قصره در جنوب نابلس نیز یورش برده و موانعی را در ورودی آن ایجاد و به سمت ساکنان این دو روستا تیراندازی کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در طولکرم در شمال کرانه باختری نیز در نزدیکی ایست بازرسی عناب در شرق این شهر به حالت آماده‌باش درآمدند و اقدام به بازرسی خودروهای فلسطینی‌ها کردند.

سربازان اسرائیلی همچنین چند تن از جوانان فلسطینی را از خودروهایشان پایین کشیده و آنها را بازداشت کردند.

نیروهای اسرائیلی به سمت کارگران فلسطینی در نزدیکی مرکز ایست بازرسی جباره در جنوب شهر طولکرم تیراندازی کردند.

انتهای پیام

کد N608434

وبگردی