آفتاب
عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با ایلنا؛

هدف ما حرکت ذیل جریان اصلاحات است / انتخاب دبیر کل و اعضای شورای مرکزی در روزهای آینده

هدف ما حرکت ذیل جریان اصلاحات است / انتخاب دبیر کل و اعضای شورای مرکزی در روزهای آینده

حزب ندای ایرانیان جدا از اصلاح‌طلبان فعالیت نخواهد کرد. ما امروز رسما مجوز خود را دریافت کردیم بنابراین باید جلسات رسمی را با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داشته باشیم.

عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان گفت: در روزهای آینده دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب مشخص خواهند شد البته فعلا شورای مرکزی موقتی٬ کارها را تا انتخاب شورای مرکزی اصلی انجام خواهد داد.

بهروز شجاعی عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: امروز کمیسیون ماده10 احزاب موافقت خود را با تاسیس حزب ندای ایرانیان اعلام کرد. پیش از این اعلام شده بود که پرونده دارای نواقصی است و استعلام‌های مربوطه به وزارت کشور نرسیده است که گویا روز گذشته این نواقص رفع شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با موافقت با فعالیت حزب ندا٬ گام بلندی برای پرنشاط کردن فضای سیاسی کشور برداشت. البته ما چندین ماه است که منتظر مجوز وزارت کشور بودیم.

عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده‌ایم، گفت: قرار است که در روزهای آینده کارهای مربوط به حزب را آغاز و مرام‌نامه حزب را به صورت رسمی منتشر خواهیم کرد.

شجاعی با اعلام اینکه حداکثر تا دو هفته آینده با برگزاری نشست خبری برنامه‌های حزب ندای ایرانیان تشریح خواهد شد، گفت: حزب ندای ایرانیان جدا از اصلاح‌طلبان فعالیت نخواهد کرد. ما امروز رسما مجوز خود را دریافت کردیم بنابراین باید جلسات رسمی را با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف ما حرکت در ذیل جریان اصلاحات است، گفت: در روزهای آینده دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب مشخص خواهند شد البته فعلا شورای مرکزی موقتی کارها را تا انتخاب شورای مرکزی اصلی انجام خواهد داد.

کد N608024

وبگردی