آفتاب
سردار فضلی در جلسه قرارگاه پشتیبانی اربعین؛

با ایجاد قرارگاه اربعین به دنبال عملیاتی كردن فرمان مقام معظم رهبری هستیم

با ایجاد قرارگاه اربعین به دنبال عملیاتی كردن فرمان مقام معظم رهبری هستیم

سه گذرگاه مرزی شلمچه، چذابه و مهران برای عزیمت زوار اربعین حسینی مهیا شده است و همزمان دیگر مرزها این ظرفیت ها را پشتیبانی می كنند و استفاده از ظرفیت های راهیان نور در مرزهای كشور ضروری است.

فرمانده قرارگاه مركزی راهیان نور كشور گفت: ما با ایجاد قرارگاه اربعین در سپاه و بسیج به دنبال عملیاتی كردن فرمان مقام معظم رهبری و نیز استقبال از عزیمت زائران اربعین حسینی هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده قرارگاه مركزی راهیان نور كشور در جلسه قرارگاه پشتیبانی اربعین كه در فرمانداری مهران تشكیل شد افزود: قرارگاه اربعین برای ساماندهی، حمایت و كمك موثر در روز اربعین در سه نقطه از كشور تشكیل شده است.

وی بیان داشت: چزابه، شلمچه و مهران سه نقطه‌ای هستند كه قرارگاه اربعین در آنها ایجاد شده و به صورت ۲۴ ساعته به خدمت رسانی به زائران مشغول خواهند شد.

فرمانده قرارگاه مركزی راهیان نور كشور ادامه داد:سه گذرگاه مرزی شلمچه، چذابه و مهران برای عزیمت زوار اربعین حسینی مهیا شده است و همزمان دیگر مرزها این ظرفیت ها را پشتیبانی می كنند و استفاده از ظرفیت های راهیان نور در مرزهای كشور ضروری است.

فضلی عنوان كرد: سازمان حج و زیارت با همكاری دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، وزارت اطلاعات، مرزبانی، هلال احمر و سایر بخش های بسیج و سپاه می توانند برنامه ریزی بهتری برای اعزام زوار اربعین حسینی به كشور عراق داشته باشند.

در این جلسه سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ْع) استان ایلام به عنوان فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین استان ایلام انتخاب شد.

کد N607863

وبگردی