آفتاب

آزادی گروگان 8ساله در ایرانشهر

آزادی گروگان 8ساله در ایرانشهر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از پایان گروگانگیری و آزادی فرد ربوده شده، طی عملیات هدفمند پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ فرهاد بنایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری یک پسر بچه 8 ساله در شهرستان جیرفت و محول شدن ماموریت به این پلیس از سوی مراجع قضایی، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران آگاهی ایرانشهر با اقدامات اطلاعاتی توانستند یکی از متهمان را شناسایی و محل اختفای وی را در ایرانشهر زیر نظر بگیرند.

وی با اشاره به دستگیری متهم مذکور و کشف مقداری مواد و مدارک و لوازم از جمله یک قبضه اسلحه کلت کمری و 30 تیر جنگی خاطر نشان کرد: در بازجویی از متهم محل اختفای فرد ربوده شده در "بزمان" شناسایی و تحت نظر گرفته شد.

براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی، جانشین فرماندهی انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه علت گروگان گیری اختلاف مالی بوده تصریح کرد: هنگامی که متهمان عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را تحویل پلیس دادند که فرد ربوده شده به پلیس آگاهی ایرانشهر منتقل شد و در آنجا صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

انتهای پیام
کد N607862

وبگردی