آفتاب
سخنگوی قوه قضاییه:

کیفرخواست پرونده بابک زنجانی صادر نشده است

کیفرخواست پرونده بابک زنجانی صادر نشده است

... سخنگوی قوه قضاییه گفت که فرد جدیدی در ارتباط با پرونده بابک زنجانی بازداشت نشده و کیفرخواست این پرونده نیز هنوز صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرانجام شناسایی اموال بابک زنجانی در داخل و خارج و اینکه آیا فرد جدیدی در ارتباط با پرونده بابک زنجانی دستگیر شده یا خیر؟ گفت: متاسفانه بابک زنجانی همکاری لازم را در شناسایی اموالش در داخل و خارج با ما ندارد، البته اموالی که در داخل شناسایی شده در مقام کارشناسی است تا قیمت گذاری شود و مشخص شود که مبالغشان به چه میزان است.

وی ادامه داد: اقدام جدیدی که در ارتباط با این پرونده انجام شده این بود که پرونده بابک زنجانی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شد و تصمیمی اخذ شد مبنی بر این که اموالی که شناسایی شده تقویم شود و با وکالت متهم و با نظارت دادستانی این اموال در اختیار وزارت نفت قرار گیرد تا وزارت نفت اگر می‌خواهد اموال را بردارد یا آنها را بفروشد.

محسنی‌اژه‌ای با بیان این که فرد جدیدی در ارتباط با پرونده بابک زنجانی بازداشت نشده است گفت: افراد بازداشت شده در این پرونده همان 2 - 3 نفری که در جلسه قبل گفته بودم، هستند و تعداد بازداشتی‌ها را اکنون به یاد ندارم، البته افردی به عنوان مطلع و متهم مرتبط با این پرونده هستند.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: یکی از افراد بازداشت شده در این پرونده مدیر نفتی بوده که سمت داشته و اکنون در بازداشت است. کیفرخواست این پرونده نیز هنوز صادر نشده است.

ادامه دارد ...

کد N607703

وبگردی