آفتاب
کارخانه‌ای در تذکر شفاهی

اقدام عملی برای مقابله با استبداد اقتصادی دشمن، حرکتی مدرس گونه است

اقدام عملی برای مقابله با استبداد اقتصادی دشمن، حرکتی مدرس گونه است

نمایده مردم همدان و فامنین از دولت و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواست اعتبار لازم برای 4 پروژه اساسی راه‌آهن تهران-همدان، آبرسانی به شهر همدان، آزادراه ساوه-همدان و کنارگذر شرقی و غربی اختصاص داده شود تا موجبات بهره‌برداری از این پروژه‌ها که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به همدان است هرچه سریع‌تر فراهم گردد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم کارخانه‌ای طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با گرامیداشت روز مجلس، خاطرنشان کرد: مدرس تنها یک قهرمان تاریخی نیست بلکه الگویی برای قانون‌گذاری در همه میدان‌هایی است که کشور به آن نیاز دارد.

وی اضافه کرد: اقدام عملی برای مقابله با استبداد اقتصادی دشمن، حرکتی مدرس گونه است که هم مجلس و هم دولت به شدت به آن نیازمند هستند.

کارخانه‌ای ارائه برنامه و راهکار لازم برای حل معضل بیکاری در کشور را اقدامی انقلابی و مدرس گونه دانست و اظهار کرد: این اقدام، اقدامی است که نظام اسلامی از فقدان آن به شدت در رنج است.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان این‌که مبارزه قاطع و بی‌امان برای حذف فساد اقتصادی در نظام مالی کشور مدرس‌هایی می‌طلبد که دل در گروی دنیا نداشته و شجاعانه از شأن بیت‌المال دفاع می‌کنند، تأکید کرد: قطع وابستگی به بیگانگان از اصول خدشه‌ناپذیر دکترین انقلابی شهید مدرس بود که هنوز هم ملت ما به شدت به آن نیازمند هستند.

وی در ادامه تذکر شفاهی خود، اظهار کرد: امیدوارم دولت و مجلس با برنامه و انجام اقداماتی انقلابی با راهبرد اقتصاد مقاومتی در جهت قطع چشم طمع جهان‌خواران از اقتصاد ایران یاد و خاطره شهید مدرس را گرامی بدارند.

کارخانه‌ای همچنین گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم که گزارشی از اقدامات ویژه بعمل آمده در خصوص نام‌گذاری سال 93 به نام سال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" به ملت ایران ارائه دهند.

انتهای پیام

کد N607209

وبگردی