آفتاب

شهادت 9 فلسطینی و بازداشت 650 تن دیگر در ماه نوامبر

شهادت 9 فلسطینی و بازداشت 650 تن دیگر در ماه نوامبر

مرکز مطالعات اسرا و حقوق بشر "احرار" اعلام کرد که طی ماه نوامبر گذشته 9 فلسطینی شهید و 650 نفر دیگر از جمله 42 کودک و نوجوان و 17 زن در جریان حملات نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری، باریکه غزه و اراضی اشغالی سال 48 فلسطین بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، براساس گزارش مرکز "احرار" در نوامبر گذشته 9 فلسطینی از جمله یکی از مجروحان جنگ 51 روزه غزه به شهادت رسیدند.

در ادامه این گزارش آمده است که طی ماه نوامبر گذشته 650 فلسطینی از جمله 42 کودک و نوجوان زیر 18 ساله بازداشت شدند. 30 نفر از این بازداشت‌شدگان اهل قدس و بقیه ساکن مناطق مختلف کرانه باختری بودند و در میان آنها 17 زن نیز دیده می شوند که 11 نفر از اهل قدس هستند.

گفتنی است که قدس اشغالی و شهرهای مختلف کرانه باختری از ماهها پیش به صحنه حملات گسترده نظامیان صهیونیستی و درگیری آنها با فلسطینیان به ویژه در محله‌های فلسطینی‌نشین قدس و اطراف مسجد مبارک تبدیل شده‌اند و ارتش این رژیم و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با وجود بازداشت‌های گسترده و سرکوب بی‌وقفه نتوانسته‌اند اعتراضات و تظاهرات فلسطینیان را متوقف کنند.

انتهای پیام

کد N607034

وبگردی