آفتاب
یک مقام قضایی:

نظارت بر کار قضات ضروری است

نظارت بر کار قضات ضروری است

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت بر کار قضات امری ضروری و اساسی است، برای اینکه بهترین‌هایی که برای قضاوت انتخاب شدند بهترین بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، علی جمادی اظهار کرد: اکنون پرسنل قضایی و اداری دستگاه قضایی استان نسبت به چارت مصوب به میزان ۵۰ درصد به این استان خدمت می‌کند و با توجه به محدویت نیروی انسانی و کمبود فضای فیزیکی، دستگاه قضایی استان همچنان راه قانون را هموار می‌کند.

وی اظهارکرد: در استان 103 قاضی در 11 حوزه قضایی مشغول به فعالیت‌اند که در تلاش هستیم تا پایان امسال یک حوزه قضایی دیگر نیز اضافه شود.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفت شعبه فعال دادگاه‌های تجدیدنظر در استان داریم که تا پایان سال جاری یک شعبه دیگر نیز راه‌اندازی خواهد شد.

جمادی تصریح کرد: محرومیت‌هایی که در دستگاه قضایی این استان وجود دارد قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست گرچه تلاش کردیم که این محرومیت‌ها به حداقل برسد، اما در زمینه امکانات نسبت به سایر استان‌ها مشکلاتی داریم.

وی اضافه کرد: کمبود امکانات و اعتبارات خللی در تلاش و عزم جدی همکاران دستگاه قضایی این استان برای اجرای قانون ایجاد نکرده است.

انتهای پیام

کد N606708

وبگردی