آفتاب

برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی آموزش بازیگری در تئاتر شهر

برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی آموزش بازیگری در تئاتر شهر

با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، تئاترشهر و گروه تئاتر «زندگی» کارگاه‌های بین المللی آموزش بازیگری در تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تئاتر شهر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران و گروه تئاتر «زندگی» کارگاه‌های بین المللی آموزش بازیگری را در چند مرحله برگزار می‌کند.

«امواج و گفتار بدن» به سرپرستی دانا لوبک از کشور کانادا و «نوای بازیگری» به سرپرستی روبرت گرین وود از کشور کانادا عنوان دو کارگاهی هستند که از شنبه پانزدهم تا یکشنبه 23 آذر ماه در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در پایان این دوره های آموزشی نیز گواهینامه معتبر از سوی انجمن هنرهای نمایشی ایران، کمپانی های تئاتر « کاروتا» و « سان ارگوس» به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانند با مدارک مورد نیاز ثبت نام شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و دو قطعه عکس از تاریخ دهم آذر ماه ساعت 17 تا 19 برای ثبت نام به روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند. این در حالی است که دانشجویان می توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر و اعضای خانه تئاتر از تخفیف 20 درصدی شهریه کارگاه‌ها برخوردار شوند.

 

کد N606476

وبگردی