آفتاب

آرین‌منش: امروز مذاکرات فی نفسه برای دنیا دارای پیام است

آرین‌منش: امروز مذاکرات فی نفسه برای دنیا دارای پیام است

محمدجواد آرین‌منش با بیان اینکه مذاکرات در مجموع روند رو به رشد و قابل قبول داشته است، گفت: اگرچه در مذاکرات به نتیجه نهایی دست نیافتیم اما همین مقدار که مذاکرات پیشرفته است قابل قبول است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در نتیجه مذاکرات مانع تحریم‌های جدید شده‌ایم و از سوی دیگر بخشی از مطالبات جمهوری اسلامی ایران تاکنون پرداخت شده و همچنین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل تقویت شده است.

وی با بیان اینکه امروز مذاکرات فی نفسه برای دنیا دارای پیام است، تصریح کرد: اینکه قدرت‌های جهانی و سلطه‌گر و زورگو به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دیگر دوره زورگویی و تحمیل سپری شده و بایستی مسائل بین‌المللی را با نشستن پای میز مذاکره حل و فصل کرد از دستاوردهای بزرگی است که حاصل پایمردی‌ها،‌ مقاومت‌ها و ایستادگی‌های مردم سلحشور ایران و کوتاه نیامدن از اصول و آرمان‌های انقلاب بوده است.

آرین‌منش با تاکید بر اینکه نفس مذاکرات نشاندهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود:‌ شرایطی که یک سوی میز مذاکره وزیر امور خارجه ایران می‌نشیند و در سوی دیگر شش قدرت بزرگ جهانی حضور دارند و سعی می‌کنند با جمهوری اسلامی ایران وارد مذاکره شوند نشاندهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: اقتدار ایران حاصل ایستادگی، مقاومت،‌ رشادت و شهادت‌طلبی‌های جوانان عزیز و حاصل پیشرفت‌های ایران درعرصه‌های علمی و فناوری است.

آرین‌منش تصریح کرد: تیم مذاکره کننده مسلط و با اقتدار و با هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مجلس و مردم توانسته است در صحنه مذاکرات حاضر شود به نحوی که قدرت‌های بزرگ جهانی هرگز قادر به تحمیل خواسته‌های خود نباشند و جمهوری اسلامی ایران بتواند مطالبات به حق خود را در فضای جهانی مطرح کند.

انتهای پیام

کد N606383

وبگردی