آفتاب
ولایتی در جمع خبرنگاران:

مذاکرات مورد تایید مقام معظم رهبری است

مذاکرات مورد تایید مقام معظم رهبری است

ممکن است بعضی‌ها بگویند مذاکره فایده‌ای ندارد و بعضی‌ها هم بگویند فایده دارد اما آنچه که مقام معظم رهبری گفته‌اند ملاک است و فصل‌الخطاب است لذا اگر ایشان گفته‌اند تمدید مذاکرات مشکلی ندارد دیگر نباید در این خصوص صحبتی شود.



مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران٬ در خصوص مذاکرات هسته‌ای و روند آن اظهار داشت: از ادامه مذاکرات و تمامی تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق٬ در جمع خبرنگاران گفت: ما اطلاع داریم مذاکره‌کنندگان و آقای دکتر ظریف و همکارانش در چارچوبی که مقام معظم رهبری فرموده بودند پیش رفته و صحبت کردند و مذاکرات مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: مذاکره‌کنندگان تا به حال تمامی خطوط قرمز را رعایت کردند و تلاش‌های بسیاری انجام دادند و باید از این تلاش‌ها ‌قدردانی کنیم.

مشاور امور بین الملل مقم معظم رهبری افزود: ما در نهایت سخن رهبری را فصل الخطاب می دانیم.

علی‌اکبر ولایتی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که عده‌ای در داخل می گویند مذاکرات فایده ای ندارد٬ گفت: ممکن است بعضی بگویند مذاکره فایده‌ای ندارد و بعضی‌ها هم بگویند فایده دارد اما آنچه که مقام معظم رهبری گفته‌اند ملاک است و فصل‌الخطاب است لذا اگر ایشان گفته‌اند تمدید مذاکرات مشکلی ندارد دیگر نباید در این خصوص صحبتی شود.
کد N606112

وبگردی