آفتاب

کودکان و مربیان شیرخوارگاه آمنه از ستاد نیروی دریایی ارتش بازید کردند

کودکان و مربیان شیرخوارگاه آمنه از ستاد نیروی دریایی ارتش بازید کردند

همزمان با هفته نیروی دریایی ارتش تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته نیروی دریایی ارتش تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

کودکان و مربیان شیرخوارگاه آمنه با دریادار دوم محمد پرکلهر معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام عباس‌نژاد معاون بازرسی و ارزیابی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی، ناخدایکم آبادچی فرمانده پایگاه پشتیبانی مرکز ستاد نداجا و حجت‌الاسلام بهارلو٬ رییس عقیدتی سیاسی این پایگاه دیدار کردند و با حضور در جهاد خودکفایی این نیرو از ماکت های ناوشکن جماران، دماوند، سهند، ناو خلیج فارس و سایر تجهیزات نیروی دریایی در زمینه موشکی و ناوبری بازدید کردند.

همچنین دریاداردوم پرکلهر ضمن خوش آمدگویی از مربیان این شیرخوارگاه تشکر کرد و گفت: کار شما در پرورش و تربیت این کودکان قابل ستایش است.

در شیرخوارگاه آمنه تهران، بیش از 200 کودک شیرخوار تا شش سال نگهداری می شوند و این مرکز بزرگترین مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در کشور است.

کد N606080

وبگردی