آفتاب
استاندار فارس :

ضارب زنان جهرمی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی است

ضارب زنان جهرمی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی است

سید محمد احمدی گفت : بررسی و تحقیقات انجام شده نشان داد که ضارب زنان جهرمی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی می باشد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید محمد احمدی استاندار فارس در مصاحبه با این پایگاه اعلام داشت : بررسی و تحقیقات انجام شده از ضارب زنان جهرمی دارای اختلاف شخصیتی و انحراف اخلاقی می باشد .

سید محمد احمدی استاندار فارس در این مصاحبه ، درخصوص حادثه تأسف بار چاقو کشی به تعدادی از زنان در شهرستان جهرم گفت: در هفته گذشته شش زن جوان در نقاط مختلف شهر جهرم با ضربات چاقو مورد تهاجم واقع شدند که بلافاصله با تدابیر صورت گرفته ، شورای تأمین شهرستان تشکیل جلسه داد .

وی افزود : کمیته امنیتی نیز با ریاست مدیر کل و نمایندگان شورای تأمین استان تشکیل و پس از انجام تلاش های گسترده ظرف 24 ساعت موفق به بازداشت عامل این اقدام مجرمانه شدیم .

سید محمد احمدی استاندار فارس گفت : انجام بررسی ها و تحقیقات لازم نشان داد که هیچگونه کار تیمی ، گروهی و یا تشکیلاتی در این ماجرا دخیل نبوده و ضارب پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر حمله و ضرب و شتم به 6 خانم در این شهرستان اعتراف کرد .

سید محمد احمدی گفت : تحقیقات انجام شده از فرد ضارب مبین این مطلب است که وی دارای اختلاف شخصیتی و انحراف اخلاقی می باشد .

انتهای پیام

کد N605689

وبگردی