آفتاب
حدادعادل در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست

استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست

بعضی از مدارس می‌خواهند از این راه تجارت و سرمایه‌اندوزی کنند و سود کلان ببرند که این اشتباه است اما بعضی از مدارس قصد سرمایه‌اندوزی ندارند اما با مشکل گرانی روبرو هستند و در حال حاضر برای بسیاری از مردم پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی دشوار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در فضای مجلس جدی نیست و امیدوارم هیچ وقت جدی نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ غلامعلی حداد عادل در حاشیه نشست «آموزش و پرورش از نهاد آموزشی تا نهاد فرهنگی و تربیتی» از نهاد آموزشی تا نهاد فرهنگی و تربیتی در جمع خبرنگاران گفت: بحث جمع‌آوری امضا همیشه وجود دارد، اما جو غالب فعلا این نیست.

وی ضمن انتقاد از شهریه بالای مدارس اظهار کرد: به دلیل گرانی، دستمزدها و هزینه‌ها بالا می‌رود و به دنبال آن شهریه‌ها هم بالا می‌روند، شکایت از بالا بودن شهریه‌ها به جا و مثل شکایت از دیگر انواع گرانی‌هاست.

حداد عادل افزود: بعضی از مدارس می‌خواهند از این راه تجارت و سرمایه‌اندوزی کنند و سود کلان ببرند که این اشتباه است اما بعضی از مدارس قصد سرمایه‌اندوزی ندارند اما با مشکل گرانی روبرو هستند و در حال حاضر برای بسیاری از مردم پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی دشوار است.

وی همچنین درباره عرفان‌های نوظهور گفت: این اتفاق در جامعه ما افتاده و هشدار نسبت به آن نیز لازم است. و باید با آموزش صحیح اخلاقی و عرفانی کاری کرد که جوانان فرق میان عرفان حقیقی و کاذب را تشخیص دهند.

کد N605435

وبگردی