آفتاب

خجسته: اقتصاد مقاومتی راه علاج کشور است

خجسته: اقتصاد مقاومتی راه علاج کشور است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که تنها راه مبارزه با استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر خجسته ضمن تبریک روز مجلس تأکید کرد که مدرس به عنوان الگویی برای همه بشریت خصوصاً مجلسی‌هاست.

او از تیم مذاکره کننده نیز تشکر کرد و گفت: آنها حقیقتاً حق مردم را ادا کردند و پای مطالبات نظام و رهبری ایستادند و مورد تقدیر و حمایت رهبری و مجلس قرار گرفتند. امیدوارم که در مذاکرات آینده همچنان مانند گذشته در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهی‌های آنها بایستند و از حقوق ملت دفاع کنند.

این نماینده مجلس بخش دیگری از نطق خود را به اقتصاد مقاومتی اختصاص داد و گفت: ما می‌دانیم تنها راه مبارزه با استکبار جهانی و ابرقدرتها اقتصاد مقاومتی است. تنها راه علاج کشور در این شرایط اقتصاد مقاومتی است. بعد از 9 ماه باید گزارش بدهیم که مجلس و دولت در این زمینه چه کار کرده‌اند.

او بر وحدت و همدلی نیز تأکید کرد و افزود: وحدت در اقتصاد مقاومتی اهمیت بالایی دارد. ایجاد شغل برای جوانان و حل مشکل معیشت مردم که امروز اصل است در اهمیت بالایی قرار دارد. این مردم بهترین مردم تاریخ بشریت هستند و 36 سال مقاومت کردند. این مردم مستحق بهترین‌ها هستند و مستحق این هستند که سه قوا بنشینند و مشکل معیشت آنها را حل کنند.

خجسته بر لزوم امنیت و تأمین معاش ایثارگران نیز تأکید کرد و گفت: به خاطر آنها است که ما امروز امن‌ترین کشور دنیا هستیم. اما چراب اید بحث بهداشت و درمان آنها مشکل داشته باشد. در شش ماهه اول سال کسی پاسخگو نبوده اما در شش ماهه دوم سال معاونت رئیس جمهور این مسأله را تعیین تکلیف می‌کند. درخواست من این است که ایثارگران هیچ مشکلی نداشته باشند. همچنین از دولت انتظار دارم لایحه خدمات ایثارگران را عملی و اجرایی کند.

انتهای پیام

کد N605068

وبگردی