آفتاب
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیشترین میزان آسیب دیدگی دکتر انوری در صورت و چشم است

بیشترین میزان آسیب دیدگی دکتر انوری در صورت و چشم است

به دلیل اینکه بیشترین میزان آسیب دیدگی در ناحیه صورت و به خصوص چشم بوده، دکتر انوری به بیمارستان فارابی منتقل شد تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی با اشاره به حادثه اسید پاشی شب گذشته بر روی مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: بیشترین میزان آسیب دیدگی دکتر سیاوش انوری در ناحیه صورت و به خصوص چشم است.

مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه اسید پاشی شب گذشته عنوان کرد: در ساعت ۲۵: ۲۰ دقیقه به اورژانس تهران اعلام شد که در منطقه ده ونک حادثه اسید پاشی رخ داده است.

وی افزود: همکاران ما فورا به محل حادثه اعزام شدند و در محل متوجه شدند که مرد ۴۵ ساله‌ای مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

خالدی با اشاره به اینکه مصدوم را به بیمارستان مطهری انتقال دادند تا اقدامات و کمک‌های اولیه برای بیمار انجام شود، افزود: به دلیل اینکه بیشترین میزان آسیب دیدگی در ناحیه صورت و به خصوص چشم بوده، بیمار به بیمارستان فارابی منتقل شد تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی افزود: از نوع درمان و عمل‌های انجام شده اطلاعات دیگری در دست نداریم.

به گزارش ایلنا؛ شب گذشته دکتر انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان که شب گذشته، در حادثه اسیدپاشی از ناحیه چشم و صورت مصدوم شد و در بیمارستان فارابی تحت درمان قرار گرفت. گفتنی است حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان فارابی از دکتر انوری ملاقات کرده و توصیه‌های لازم را به تیم معالج وی، در خصوص روند درمان ارائه کرد.

کد N604960

وبگردی