آفتاب
کاظم جلالی در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

استقبال مرکز پژوهش‌های مجلس از نظرات مردمی در تالار گفت‌وگوی مجازی

استقبال مرکز پژوهش‌های مجلس از نظرات مردمی در تالار گفت‌وگوی مجازی

از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم ضمن بازدید از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات خود را پیرامون مسائل و طرح های مختلف در این تالارها درج کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از عضویت بیش از 5 هزار نفر در تالار گفت‌وگوی مجازی این مرکز در طول مدت سه هفته فعالیت آزمایشی این تالار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کاظم جلالی رئیس در حاشیه مراسم رونمایی از  کتاب «تاریخ مجالس قانون‌گذاری در ایران از مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی» و تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌ها که در  تالار آفتاب پارلمان برگزار شد، ضمن تبریک روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مجالس شورای اسلامی و مشروطه، گفت: کتاب «تاریخ مجالس قانون‌گذاری در ایران از مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی» به دو مقطع پارلمانی در ایران یعنی پس از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و پس از انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته است.

وی در ادامه به رونمایی از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره کرد و گفت: این مرکز علاقمند است از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کند که طبیعی است این استفاده و ارتباط با لایحه‌های مختلف از طریق فضای مجازی امکانپذیر است.بر این اساس از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم ضمن بازدید از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات خود را پیرامون مسائل و طرح های مختلف در این تالارها درج کنند.

 

کد N604819

وبگردی