آفتاب

قدردانی سازمان تربیت‌بدنی بسیج از رسانه‌ها

قدردانی سازمان تربیت‌بدنی بسیج از رسانه‌ها

سازمان تربیت بدنی بسیج از رسانه‌های گروهی برای انعکاس فعالیت های این سازمان در هفته بسیج قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری سازمان تربیت بدنی بسیج، در این اطلاعیه آمده است: ورزش یکی از عرصه هایی است که فعالیت های بسیج در این حوزه در سال های گذشته زمینه ساز اتفاقات خوب و مبارکی برای ورزش ایران بوده است، از تاسیس پایگاه های استعدادیابی که مورد غفلت متولیان اصلی ورزش قرار گرفته تا ساخت سالن های ورزشی در محروم ترین و دور افتاده ترین مناطق کشور و فعالیت هایی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی که تقدیر و تشکر همه اهالی ورزش را به همراه داشته است.

توجه به مباحث اخلاقی در کنار کارهای فنی هم سبب شده تا بسیج به دنبال تربیت ورزشکارانی ارزشمدار و با اخلاق برای آینده ورزش باشد تا شاهد بی اخلاقی های رایج امروز در ورزش نباشیم. همان طور که مسئولان سازمان تربیت بدنی بسیج همواره اعلام کرده اند بسیج سرباز ورزش کشور است و خودش را مکلف می داند با توجه به فرمایشات بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب در هر جایی خلایی احساس شد، وارد میدان شود و کارهایی که بر زمین مانده است را به سرانجام برساند و به حرکت جهادی اش در ورزش ادامه دهد.

گزارشی از فعالیت های بزرگ بسیج درعرصه ورزش با همت و تلاش شما خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ها اعم از شبکه های مختلف تلویزیونی، رادیویی، خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری در هفته بسیج به اطلاع مردم عزیز ایران رسید و جا دارد همت و تلاش و همکاری ارزشمندتان را در انعکاس فعالیت های سازمان تربیت بدنی بسیج ارج نهاده و از صمیم قلب؛ مهربانی و صفای شما را سپاس می گویم.

امید واثق دارم که در تداوم ترویج تفکر و تشکل بسیج، خدمتگزاران سازمان تربیت بدنی بسیج را از نظرات گران سنگ خویش بهره مند فرموده و با انتشار و انعکاس فعالیت های جهادگونه بسیج درعرصه ورزش، ما در به سرانجام رساندن هدفمان که همان اهداف متعالی جمهوری اسلامی است، یاری نمائید. مستدام و سرافراز باشید.

انتهای پیام

کد N604045

وبگردی