آفتاب
با حکم حجت‌الاسلام آل هاشم؛

معاون فرهنگی و روابط‌عمومی ارتش منصوب شد

معاون فرهنگی و روابط‌عمومی ارتش منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب به‌عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی ارتش، آئین تودیع و معارفه معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمد‌علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل آجا، امیر سرتیپ دادرس رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده آجا، امیر سرتیپ حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، امیر سرتیپ خرم‌طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش، رؤسا و معاونین ادارات عقیدتی سیاسی تابعه و جمعی دیگر از مسئولین و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش و نیروهای مسلح در محل مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در این مراسم با بیان اهمیت و حساسیت ماموریت معاونت فرهنگی و روابط‌عمومی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور تحقق اهداف فرهنگی ارتش از جمله تقویت و تعمیق باورهای دینی، ارتقاء معنویت، بصیرت و روحیه جهادی و خودباوری در بین آحاد فرماندهان و کارکنان ولایتمدار ارتش و تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا؛ معاونت فرهنگی و روابط‌عمومی باید با شناخت آسیب‌ها و تهدیدها و ارائه طرح‌های فرهنگی جذاب، خلاقانه، نوآورانه و انجام نیازسنجی، نظرسنجی و اثرسنجی فعالیت‌های خود با همت و تلاش مضاعف در این مسئولیت خطیر گام‌های مستمر و متقنی بردارد.

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز در سخنانی با اشاره به برخی از مؤلفه‌ها و حوزه‌های مختلف اقتدار نظام اسلامی گفت: امروز نیروی انسانی مهم‌ترین مؤلفه اقتدار کشورهاست و دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای جنگ نرم به نیروی انسانی ما و به‌ویژه کانون خانواده خدشه وارد سازند. لذا فعالیت‌های فرهنگی در شرایط فعلی دارای اهمیت بسیار زیادی است و امیدواریم معاونت فرهنگی و روابط‌عمومی ارتش در این زمینه توفیقات روزافزونی به‌دست آورد.  

در این مراسم، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از طرف سازمان عقیدتی سیاسی، هیأت‌رئیسه و حفاظت اطلاعات آجا از زحمات و تلاش‌های اثرگذار و ماندگار حجت‌الاسلام سید محمدرضا واحدی، معاون سابق فرهنگی و روابط‌عمومی ارتش تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب پیش از این به مدت بیش از 10 سال مسئولیت معاونت فرهنگی و روابط‌عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش را عهده‌دار بوده است.

کد N603663

وبگردی