آفتاب
نقوی حسینی انتقاد کرد:

بسیج امکانات دولت برای تسخیر مجلس آینده

بسیج امکانات دولت برای تسخیر مجلس آینده

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری، تجمل‌گرایی و رفاه‌زدگی دولت را تهدید می‌کند، گفت: سیاست‌زدگی بیش از حد و بسیج امکانات دولت در جهت حذف رقبا و تسخیر مجلس آینده، تهدید جدی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز شنبه، گفت: چشم داشت به لطف و مرحمت دشمنان با عقل و تدبیر مغایرت دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: آمریکا با فعالیت هسته‌ای یا حقوق بشر در ایران مشکلی ندارد. مشکل آنها، پیروی جمهوری اسلامی از مکتب اهل بیت است.

وی ادامه داد: مشکل نظام سلطه این است که جمهوری اسلامی دارای سبک اسلامی است که در حال برچیدن نظام سلطه است؛ سبکی که با محوریت ولایت فقیه، مردم سالاری اسلامی را برای اداره جهان معرفی کرده است.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه شعاع اثرگذاری مذاکرات را نباید تا حداقل کاهش داد، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آمریکا از سوی تیم مذاکره‌کننده مورد حمایت ملت است.

نقوی حسینی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه‌حل پیروزی، اقتصاد مقاومتی است، گفت: سایه رکود، تورم و بحران اشتغال در تولید کشور سنگین شده است و با شعار و آمار ساختگی حل نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 روحیه اشرافی‌گری، تجمل‌گرایی و رفاه‌زدگی را از خطرات مهمی خواند که دولت را تهدید می‌کند، و گفت: اداره امور و ثروت برخی وزرا، خود به وزارتخانه‌ای نیازمند است.

وی ادامه داد: سیاست‌زدگی بیش از حد و اعمال آن در تصمیم‌گیری‌ها و بسیج امکانات دولت نه در جهت خدمت به مردم بلکه در جهت حذف رقبا و تسخیر مجلس آینده، خطر جدی است که فرصت خدمت به مردم را از دولت می‌گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان عدم توجه به مطالبات واقعی مردم را از مخاطرات دولت خواند و گفت: اتخاذ تصمیماتی برخلاف مطالبات مردم و ضایع کردن خدمات نظام و خدمات دولت‌های گذشته از نقاط منفی است که مشکلاتی را در آینده برای دولت ایجاد خواهد کرد.

کد N603462

وبگردی