آفتاب
طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه،

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش منصوب شد

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،حجت الاسلام والمسلمین شعبان علی صالحی نسب به عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آئین تودیع و معارفه معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش صبح امروز با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل آجا، امیر سرتیپ دادرس، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا، امیر سرتیپ حبیبیان، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، امیر سرتیپ خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل ارتش، رؤسا و معاونین ادارات عقیدتی سیاسی تابعه و جمعی دیگر از مسئولین و فرماندهان عالی رتبه ارتش و نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این مراسم با بیان اهمیت و حساسیت ماموریت معاونت فرهنگی و روابط عمومی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور تحقق اهداف فرهنگی ارتش از جمله تقویت و تعمیق باورهای دینی، ارتقاء معنویت، بصیرت و روحیه جهادی و خودباوری در بین آحاد فرماندهان و کارکنان ولایتمدار ارتش و تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، معاونت فرهنگی و روابط عمومی باید با شناخت آسیب ها و تهدیدها و ارائه طرح های فرهنگی جذاب، خلاقانه، نوآورانه و انجام نیازسنجی، نظرسنجی و اثرسنجی فعالیت های خود با همت و تلاش مضاعف در این مسئولیت خطیر گام های مستمر و متقنی بردارد.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش در سخنانی با اشاره به برخی از مؤلفه ها و حوزه های مختلف اقتدار نظام اسلامی گفت: امروز نیروی انسانی مهمترین مؤلفه اقتدار کشورهاست و دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با استفاده از ابزارهای جنگ نرم به نیروی انسانی ما و بویژه کانون خانواده خدشه وارد سازند. لذا فعالیت های فرهنگی در شرایط فعلی دارای اهمیت بسیار زیادی است و امیدواریم معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این زمینه توفیقات روزافزونی بدست آورد.

در این مراسم، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از طرف سازمان عقیدتی سیاسی، هیأت رئیسه و حفاظت اطلاعات آجا از زحمات و تلاش‌های اثرگذار و ماندگار حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی، معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین شعبان علی صالحی نسب قبل از این سمت به مدت بیش از 10 سال مسئولیت معاونت فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش را عهده دار بوده است.

انتهای پیام

کد N603321

وبگردی