آفتاب
احمدی در گفتگو با مهر عنوان کرد:

تشریح جزئیات سوالات نمایندگان از ظریف در جلسه غیرعلنی صبح امروز

تشریح جزئیات سوالات نمایندگان از ظریف در جلسه غیرعلنی صبح امروز

عضو کیمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات سوالات طرح شده از سوی نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وحید احمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مجلس با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز نمایندگان مجلس با محمدجواد ظریف گفت: در جلسه صبح امروز تعدادی از نمایندگان از وزیر امور خارجه سوالاتی پیرامون مذاکرات اخیر مطرح کردند که سوالات تحویل هیات رئیسه شد و از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

نماینده مردم کنگاور و هرسین با اشاره به جزئیات سوالات و دغدغه نمایندگان که در این جلسه خطاب به رئیس تیم مذاکره کننده کشورمان مطرح شد، تصریح کرد: عمده سوالاتی که نمایندگان مطرح کردند پیرامون امتیازاتی بود که جمهوری اسلامی ایران به غرب داده و از طرف دیگر امتیازاتی که طرف غربی و 1+5 به جمهوری اسلامی ایران داده است.

احمدی ادامه داد: آقای ظریف پاسخ این دغدغه ها را اینگونه داد که ما بر اساس تفاهم نامه ای که به عنوان اقدام مشترک در ژنو امضاء شده، اقدام کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه در مجموع 4 تا 5 سوال از سوی نمایندگان مطرح شد، خاطر نشان کرد: تنها سوال آقای رسایی به طور مستقیم به دست آقای ظریف رسید که کلیات آن پیرامون ادامه مذاکرات و فضای عمومی آن بود.

کد N602877

وبگردی