آفتاب

826 واحد مسکونی زلزله‌زده دشتستان بازسازی و افتتاح شد

826 واحد مسکونی زلزله‌زده دشتستان بازسازی و افتتاح شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 826 واحد مسکونی زلزله‌زده دشتستان بازسازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر عصر جمعه در آئین افتتاح واحدهای مسکونی بازسازی‌شده شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت تاکید بسیار زیادی بر لزوم رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله‌ده داشته است و در استان نیز تلاش کردیم تا این طرح‌ها با سرعت بالایی اجرا شود.

مصطفی سالاری به تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه مسئولان استان بوشهر برای تکمیل طرح‌های بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده شهرستان دشتستان اشاره کرد و بیان داشت: مدیران بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق زلزله‌زده گام‌های بسیار مهمی را برداشتند و رئیس جمهور نیز بر این موضوع تاکید ویژه داشت.

وی به حساسیت‌های رئیس جمهور برای بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در نخستین روزهای مسئولیت خود به استان بوشهر سفر کرد و از روند رسیدگی به مناطق زلزله‌زده بازدید کرد.

استاندار بوشهر به پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر منازل زلزله‌زده دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: هر چند در دشتستان فضای نا امیدکننده‌ای را شاهد بودیم ولی هم اکنون این فضا به امید تبدیل شده است و مردم به روند بازسازی خوش بین هستند.

وی از تعمیر و بازسازی سایر واحدهای مسکونی تخریب شده بر اثر زلزله در دشتستان خبر داد و بیان داشت: تلاش بسیار زیادی برای اجرای با کیفیت طرح ها و پروژه‌ها صورت گرفته است.

آئین افتتاح 826 واحد مسکونی تخریب شده بر اثر زلزله در دشتستان با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

کد N602381

وبگردی