آفتاب

دیدگاه معتبرترین نشریه آمریکا درباره سردار ایرانی/سلیمانی پس از شکست آمریکا در حال له کردن داعش است

دیدگاه معتبرترین نشریه آمریکا درباره سردار ایرانی/سلیمانی پس از شکست آمریکا در حال له کردن داعش است

نیوزویک یک از معتبرترین نشریات آمریکایی جدیدترین شماره خود را با تصویری بزرگ از سردار قاسم سلیمانی بر روی جلد منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر روی جلد شماره جدید نیوزویک تصویری بزرگ از سردار قاسم سلیمانی با این عبارت دیده می شود: ابتدا با آمریکا جنگید، اکنون در حال له کردن داعش است.

در توضیح این خبر آمده است: مرد در سایه ایران در حال آموزش شیعیان عراق است. در این مطلب اشاره شده است که حاج قاسم سلیمانی که تا پیش از این با آمریکایی ها می جنگید اکنون در حال از بین بردن داعش است.

به نوشته نیوزویک، عراقی‌ ها معتقدند که نباید نگران حضور ایران در عراق بود. دکتر موفق الربیعی، عضو پارلمان عراق و مشاور سابق امنیت ملی در این خصوص می‌گوید: چه کسی بود که تنها سه روز پس از سقوط موصل به کمک عراقی‌ ها شتافت؟

در بخش دیگری از این گزاش آمده است: ایرانیان فرمانده نیروی قدس و مغز متفکر نظامی خود را به عراق فرستادند؛ کسی که بسیاری از رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.

به گزارش مهر، در ماه های اخیر رسانه های غربی گزارش های متعددی را درباره سردار قاسم سلیمانی منتشر کرده و برخی سایتها نیز می نویسند که در حقیقت این سردار سلیمانی است که داعش را شکست می دهد و نه آمریکا. 

کد N602352

وبگردی