آفتاب
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

آگاهی بسیج فاکتور اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

آگاهی بسیج فاکتور اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آگاهی بسیج فاکتور اساسی برای مقابله با ترفندهای شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان البرز با حضور ۶۶ گردان در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سیدالشهدای کرج برگزار شد.

در این رزمایش که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانشین رییس بسیج مستضعفین کشور، نماینده ولی فقیه در استان البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌ها، مدیران کل استانداری، اعضای شورای شهر، شهردار کرج و خیل عظیم بسیجیان برگزار شد، جانشین رییس بسیج مستضعفین کشور با گرامیداشت هفته بسیج، طی سخنانی اظهار داشت: نخستین پایه تفکر بسیج که برگرفته از اسلام است، احساس مسئولیت در قبال بشریت است و دومین پایه اساسی تفکر بسیج که تکمیل کننده پایه نخست است، بصیرت و روشن‌بینی است.

سردار علی فضلی افزود: نیروهای بسیجی لشکریان حریم ولایت و امت اسلامی هستند و بدون هیچ چشمداشتی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی محافظت می‌کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: خوشبختانه بسیجیان در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه خوش درخشیده‌اند و عظمت‌آفرین بوده‌اند.

فضلی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در حوزه جنگ نرم، ابراز داشت: امروز بسیج در عرصه مقاومت اسلامی، اقتصاد مقاومتی و شجره طیبه صالحین و راهیان نور برنامه‌های گسترده و حضور پررنگی دارد.

جانشین رییس بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر این‌که بسیجیان باید نسبت به زمان شناخت حاصل کنند، یادآور شد: رزمندگان بسیجی باید با ابزارهای مقابله با دشمن به خوبی آشنا باشند؛ چرا که استکبار جهانی هر لحظه منتظر است که به پیکره اسلام ضربه وارد کند.

وی در پایان گفت: بسیجیان باید خودشان را برای مقابله با تهدیدات روزآماده کنند و با بصیرت‌افزایی و روشن‌بینی ابزار مناسبی برای مقابله با دشمن داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان، مراسم تبادل پرچم توسط خانوادهای معظم شهدا انجام شد. در این مراسم یکی از پدارن شهید، پرچمی که رمز رزمایش بر آن نوشته شده بود تقدیم جوانان بسیجی کرد. مراسم تبادل پرچم با هدف پاسداری از خون شهدا انجام شد.

انتهای پیام

کد N602331

وبگردی