آفتاب
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت است

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت است

مازندران در اجرای پروژه مهر از 100 با 97کسب امتیاز در ساماندهی و سازماندهی آغاز سال تحصیلی از پنج استان برتر کشور محسوب شد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش مازندران در شورای آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان تشکیل شد با اعلام اینکه ناظران وزارت آموزش و پرورش به مدت یک هفته برای رسیدگی به امور استان در مرکز مازندران مستقر بودند، اظهار داشت: 17 ناظر وزارتی به سرپرستی مدیرکل بازرسی وزارت متبوع مجموعه آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند که در 11 سال اخیر بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به اینکه همکاری آموزش و پرورش با شورای استان از طریق تفاهم‌نامه‌ای که در سطح وزارتخانه بین دو نهاد منعقد شد صورت گرفت، افزود: انسداد مبادی بی‌سوادی از طریق شوراهای شهر، روستا، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسمی، آموزش و پرورش مازندران را در پوشش صددرصدی نوآموزان رتبه نخست کشوری را کسب کرد، ادامه داد: مازندران در اجرای پروژه مهر از 100 با 97کسب امتیاز در ساماندهی و سازماندهی آغاز سال تحصیلی از پنج استان برتر کشور محسوب شد.

وی نقد و بررسی کتاب‌های تازه چاپ پایه چهارم ابتدایی را از دیگر برنامه‌های ماه گذشته در آموزش و پرورش مازندران دانست و گفت: آموزش همراه با تولید هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش از موضوعات قابل پیگیری در آموزش و پرورش مازندران است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد رتبه ممتاز را کسب کرد.

قاسمی، افتتاح طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش مازندران در هفته کتاب دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران برای اجرای مسابقه چهارمین دوره پرسش مهر که از سوی رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفت با شرکت آبفای شهری و روستایی استان نشست‌های تخصصی تشکیل داد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت قرار گرفت، افزود: طبق قانون بازگشایی مناقصه شیر پاستوریزه در مدارس در آبان‌ ماه سال جاری انجام شد.

کد N602329

وبگردی