آفتاب

دفاع گوآردیولا از ژرمن‌ها و بوندسلیگا

دفاع گوآردیولا از ژرمن‌ها و بوندسلیگا

پپ گوآردیولا این ادعا را که بوندسلیگا کسل کننده و برای بایرن‌مونیخ لیگی آسان است، رد کرد.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ فصل گذشته با 19 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول فاتح بوندسلیگا شد. این تیم در فصل جاری نیز با اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد.

پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ درباره شرایط تیمش در بوندسلیگا گفت: به نظرم بر خلاف ادعای خیلی‌ها بوندسلیگا لیگ کسل‌کننده‌ای نیست. درست است که بایرن تیم بزرگ و قدرتمندی است ولی ما هر هفته به آسانی برنده نمی‌شویم و با سخت‌کوشی حریفانمان را شکست می‌دهیم. هر هفته انرژی زیادی برای پیروزی در بازی‌هایمان صرف می‌کنیم و هر هفته باید تلاش کنیم تا بهتر از قبل شویم.

فهرست نامزدهای توپ طلای 2014 در حالی منتشر شده است که تعداد زیادی از بازیکنان آلمانی در این فهرست حضور دارند. گوآردیولا درباره این که چه بازیکنی توپ طلای 2014 را کسب خواهد کرد، گفت: هر سال وقت زیادی را صرف صحبت درباره توپ طلا می‌کنیم. خب البته موضوع مهمی هم هست. به نظرم خیلی از بازیکنان بایرن شایسته کسب توپ طلا هستند. همه بازیکنانی که نامزد توپ طلا شدند، بازیکنان بزرگی هستند. همه نگاه‌ها نیز به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است ولی فکر می‌کنم همه دنیا دیدند بازیکنان آلمانی در جام‌جهانی چه کردند.

انتهای پیام

کد N602309

وبگردی