آفتاب

عاقبت زندگی مرد 50 ساله بعد از 20 سال کارتن خوابی

عاقبت زندگی مرد 50 ساله بعد از 20 سال کارتن خوابی

مردی پس از 20 سال کارتن‌خوابی در یک خرابه از شدت سوختگی و سرمای هوا جان خود را از دست داد.

به گزارش ایران، این مرد 50 ساله از 20 سال پیش اعتیاد شدیدی به مواد مخدر پیدا کرد و خانه را برای همیشه ترک گفت. او تا چند سال پیش داخل خانه‌ای کوچک که متعلق به خودش بود به تنهایی زندگی می‌کرد اما این خانه دچار آتش سوزی شد و او بی‌پناه ماند. مرد افیونی در این مدت کارتن‌خواب بود و شب و روزهای بسیار سختی را در وضعیتی بسیار اسفبار سپری می‌کرد.

شب چهارم آذرماه بود که مرد  داخل ساختمانی ناتمام پناه گرفت و ‌آتش روشن کرد تا شب سرد  را به صبح برساند. او در ظرفی که همراه داشت مقداری آب ریخت و آن را به جوش آورد تا چای بخورد اما متأسفانه در اثر شدت سرما، او که ناتوان شده بود هنگام برداشتن ظرف آبجوش  با  واژگون شدن  ظرف دچار سوختگی شد و روی زمین افتاد.

مرد 50 ساله  در سرمای سوزناک هوا  چند ساعتی طاقت آورد اما در وضعیتی تأسفبار دفتر زندگی‌اش بسته شد. صبح روز بعد کارگران با حضور در محل کار خود  متوجه وجود جسد مرد کارتن خواب شدند. آنها با ترس و وحشت موضوع را به پلیس اطلاع دادند. دقایقی بعد مأموران کلانتری 12 در این محل  که پروژه ساختمانی  ناتمام بود حاضر شدند و مراتب را به مقام قضایی اطلاع دادند. با دستور قاضی «سلیمانی» جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی هویت  قربانی این حادثه آغاز شد.

سرهنگ «آزادواری»، رئیس پلیس سبزوار در این باره به شوک گفت: صبح روز پنجم آذرماه خانواده این مرد 50 ساله جسد او را شناسایی کردند و اقدامات قانونی لازم برای تحویل جسد به خانواده‌اش  به عمل آمد.


کد N602070

وبگردی